Inglot planuje podbój Emiratów. Czy im się to uda?
Inglot planuje podbój Emiratów. Czy im się to uda? Wikimedia

Polska globalna marka Inglot z Przemyśla, na zagranicznych rynkach funkcjonująca jako Inglot Global Cosmetic, zamierza otworzyć 100 nowych sklepów w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Ale to dopiero początek jej ekspansji w tym regionie, ponieważ do 2020 r. chce stworzyć w Zatoce Perskiej aż 220 nowych punktów handlowych – donosi „Puls Biznesu”.

REKLAMA
Aktualnie polska firma posiada w ZEA 19 sklepów. Z kolei na całym świecie 530 placówek handlowych w 70 krajach na 6 kontynentach. Jednak w najbliższych latach Inglot chce podbić Zatokę Perską. Zamierza w przyszłym roku posiadać w tym regionie 85 punktów, a docelowo 200 do 2020 r., z czego większość będzie zlokalizowana w ZEA.
Inglot to polska firma kosmetyczna założona w latach 80-tych przez przedsiębiorcę Wojciecha Inglota. Ekspansję międzynarodową rozpoczęła w 2006 r. od otwarcia pierwszego franczyzowego salonu w Montrealu w Kanadzie. Flagowym produktem spółki jest Freedom System, który umożliwia dowolne łączenie ulubionych kolorów cieni do powiek, pudrów, róży do policzków, pomadek, korektorów i produktów do brwi. Posiada swoje butiki m. in. w sieci Macy's w USA.

Napisz do autora: kamil.sztandera@innpoland.pl


Źródło: "Puls Biznesu"