Chcesz samemu tworzyć gry? Nie wiesz jak się tego nauczyć? Nie czekaj! Akademia Free2Play czeka na wszystkich chętnych.
Chcesz samemu tworzyć gry? Nie wiesz jak się tego nauczyć? Nie czekaj! Akademia Free2Play czeka na wszystkich chętnych. Fot. vonguard/http://skroc.pl/0f34e/flickr.com CC-BY/http://skroc.pl/5e7f9

Akademia Free2Play uruchamia kolejne kursy online dla osób, które chcą nauczyć się samodzielnie projektować gry. Uczestniczyć w nich można całkowicie bezpłatnie. Organizatorem inicjatywy jest Ten Square Games, studio, w którego tytuły gra 35 mln osób na całym świecie. Znani są też pierwsi mentorzy, którzy poprowadzą warsztaty na żywo. Serwis INNPoland objął patronat nad tym wydarzeniem.

REKLAMA
Gry i nagrody
Akademia Free2Play przeznaczona jest dla osób, które chcą nauczyć się tworzenia gier w modelu free to play. Warsztaty prowadzą doświadczeni twórcy z firmy Ten Square Games. Kursy, które co poniedziałek pojawiają się na stronie wydarzenia, trwają przez cały październik i początek listopada. Najlepsi uczniowie, którzy przejdą wszystkie kursy i rozwiążą krótkie zadania, będą mieli okazję spotkać się w ostatni weekend listopada we Wrocławiu. Tam pod okiem profesjonalistów z branży będą mogli rozwijać autorskie pomysły na gry.
Oprócz wsparcia ekspertów, najlepsi uczestnicy mogą liczyć na nagrody rzeczowe takich marek jak: Apple, Microsoft, Samsung oraz płatne staże w siedzibie organizatora. Te ostatnie mogą zakończyć się propozycją stałego zatrudnienia. Zajęcia poprowadzą m. in.:
Nauczyciele znają się na swojej robocie
Grzegorz Przybyś: rysownik koncepcyjny, ilustrator, współtwórca studia Division 48. Zaczynał w 2007 w Techlandzie, gdzie pracował nad takimi tytułami jak: “Call of Juarez” czy “Dead Island”. Od 2010 wraz z bratem rozwija swoją firmę - Division 48 - tworząc animacje, ilustracje oraz materiały promocyjne dla różnych klientów. Division 48 wsparł do tej pory takie tytuły jak: “Witcher 3”, “Dying Light”, “Call of Juarez: Gunslinger”, “Might and Magic X”, “Heroes VII”.
Michał Oracz: game designer oraz grafik ilustrator. “Czarodziej planszy i słowa” jak pisze o nim Mirosław “Tycjan” Gucwa z ZnadPlanszy.pl. Autor “Neuroshimy Hex” oraz “Tezeusza”, współautor “Witchcrafta”. Znany miłośnikom RPG z takich tytułów jak: “Neuroshima”, “Monastyr”, “De Profundis”. Ostatnio ujrzał światło dzienne jego nowy projekt: “Earthcore: Shattered Elements”. W przeszłości związany z wydanwictwem Portal, obecnie działa jako free lancer.
Leszek Król: swoją pierwszą grę zaprojektował w wieku 10 lat. Od 2003 roku obecny jest w branży gier. Ma na swoim koncie pracę przy ponad 40 tytułach, np.: “Trefl Puzzle”, “Bakoma 7 zbóż 3D”, “Family&Friends Party Games”, “Color 4D”, “Modon AR”, “Ether Fields”, “King of Solitaire”, “Kitty Chamopion”. Stworzył firmę developerską Uniwersytet Gier. Od 3 lat uczy także studentów projektowania gier w silniku Unity 3D. Zajmuje się również doradztwem w zakresie projektowania gier mobilnych dla klientów polskich i zagranicznych.

Napisz do autora: kamil.sztandera@innpoland.pl