
Akademia Free2Play uruchamia kolejne kursy online dla osób, które chcą nauczyć się samodzielnie projektować gry. Uczestniczyć w nich można całkowicie bezpłatnie. Organizatorem inicjatywy jest Ten Square Games, studio, w którego tytuły gra 35 mln osób na całym świecie. Znani są też pierwsi mentorzy, którzy poprowadzą warsztaty na żywo. Serwis INNPoland objął patronat nad tym wydarzeniem.
REKLAMA
Gry i nagrody
Akademia Free2Play przeznaczona jest dla osób, które chcą nauczyć się tworzenia gier w modelu free to play. Warsztaty prowadzą doświadczeni twórcy z firmy Ten Square Games. Kursy, które co poniedziałek pojawiają się na stronie wydarzenia, trwają przez cały październik i początek listopada. Najlepsi uczniowie, którzy przejdą wszystkie kursy i rozwiążą krótkie zadania, będą mieli okazję spotkać się w ostatni weekend listopada we Wrocławiu. Tam pod okiem profesjonalistów z branży będą mogli rozwijać autorskie pomysły na gry.
Akademia Free2Play przeznaczona jest dla osób, które chcą nauczyć się tworzenia gier w modelu free to play. Warsztaty prowadzą doświadczeni twórcy z firmy Ten Square Games. Kursy, które co poniedziałek pojawiają się na stronie wydarzenia, trwają przez cały październik i początek listopada. Najlepsi uczniowie, którzy przejdą wszystkie kursy i rozwiążą krótkie zadania, będą mieli okazję spotkać się w ostatni weekend listopada we Wrocławiu. Tam pod okiem profesjonalistów z branży będą mogli rozwijać autorskie pomysły na gry.
Oprócz wsparcia ekspertów, najlepsi uczestnicy mogą liczyć na nagrody rzeczowe takich marek jak: Apple, Microsoft, Samsung oraz płatne staże w siedzibie organizatora. Te ostatnie mogą zakończyć się propozycją stałego zatrudnienia. Zajęcia poprowadzą m. in.:
Nauczyciele znają się na swojej robocie
Grzegorz Przybyś: rysownik koncepcyjny, ilustrator, współtwórca studia Division 48. Zaczynał w 2007 w Techlandzie, gdzie pracował nad takimi tytułami jak: “Call of Juarez” czy “Dead Island”. Od 2010 wraz z bratem rozwija swoją firmę - Division 48 - tworząc animacje, ilustracje oraz materiały promocyjne dla różnych klientów. Division 48 wsparł do tej pory takie tytuły jak: “Witcher 3”, “Dying Light”, “Call of Juarez: Gunslinger”, “Might and Magic X”, “Heroes VII”.
Grzegorz Przybyś: rysownik koncepcyjny, ilustrator, współtwórca studia Division 48. Zaczynał w 2007 w Techlandzie, gdzie pracował nad takimi tytułami jak: “Call of Juarez” czy “Dead Island”. Od 2010 wraz z bratem rozwija swoją firmę - Division 48 - tworząc animacje, ilustracje oraz materiały promocyjne dla różnych klientów. Division 48 wsparł do tej pory takie tytuły jak: “Witcher 3”, “Dying Light”, “Call of Juarez: Gunslinger”, “Might and Magic X”, “Heroes VII”.
Michał Oracz: game designer oraz grafik ilustrator. “Czarodziej planszy i słowa” jak pisze o nim Mirosław “Tycjan” Gucwa z ZnadPlanszy.pl. Autor “Neuroshimy Hex” oraz “Tezeusza”, współautor “Witchcrafta”. Znany miłośnikom RPG z takich tytułów jak: “Neuroshima”, “Monastyr”, “De Profundis”. Ostatnio ujrzał światło dzienne jego nowy projekt: “Earthcore: Shattered Elements”. W przeszłości związany z wydanwictwem Portal, obecnie działa jako free lancer.
Leszek Król: swoją pierwszą grę zaprojektował w wieku 10 lat. Od 2003 roku obecny jest w branży gier. Ma na swoim koncie pracę przy ponad 40 tytułach, np.: “Trefl Puzzle”, “Bakoma 7 zbóż 3D”, “Family&Friends Party Games”, “Color 4D”, “Modon AR”, “Ether Fields”, “King of Solitaire”, “Kitty Chamopion”. Stworzył firmę developerską Uniwersytet Gier. Od 3 lat uczy także studentów projektowania gier w silniku Unity 3D. Zajmuje się również doradztwem w zakresie projektowania gier mobilnych dla klientów polskich i zagranicznych.
Napisz do autora: kamil.sztandera@innpoland.pl
