Pokolenie millennialsów oczekuje od marek działań i komunikacji w mediach społecznościowych.
Pokolenie millennialsów oczekuje od marek działań i komunikacji w mediach społecznościowych. Fot. Esther Vargas/http://skroc.pl/ee30c/flickr.com CC_BY/http://skroc.pl/5e7f9

Niemal wszystkie firmy stają obecnie na głowie, aby zdobyć uznanie młodych ludzi. Nic dziwnego, przecież przez wiele lat mogą stanowić grupę ich klientów. Jednak przychylności millennialsów nie jest łatwo zdobyć – są wyjątkowo wymagający. Komu to się udało?

REKLAMA
Agencja reklamowa Moosylvania przepytała millennialsów, czyli osoby w wieku od 20 do 35 lat o ich ulubione marki. Tak powstał ranking 100 firm, którym udało się trafić w potrzeby tej niezwykle wymagającej grupy.
Millennialsi oczekują od marek przede wszystkim komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych, takich jak np. Facebook. Nic dziwnego, gdyż duża część z nich niemal od urodzenia ma dostęp do internetu i jest przyzwyczajona do załatwiania spraw za jego pośrednictwem. Oto TOP10 firm, które najbardziej przekonały młode pokolenie:

1. Apple

logo
Apple. Fot. Jorge Bernal/http://skroc.pl/e8a6f/flickr.com CC_BY/http://skroc.pl/01d07

2. Nike

logo
Nike. Fot. Photon/http://skroc.pl/df906/flickr.com CC_BY/http://skroc.pl/01d07

3. Samsung

logo
Samsung. FOt. John Karakatsanis/http://skroc.pl/43dd9/flickr.com CC_BY/http://skroc.pl/5e7f9

4. Sony

logo
Sony. Fot. Michel Ngilen/http://skroc.pl/1983f/flickr.com CC_BY/http://skroc.pl/8ce73

5. Microsoft

logo
Microsoft. Fot. Mike Mozart/http://skroc.pl/498a3/flickr.com CC_BY/http://skroc.pl/8ce73

6. Target

logo
Target. Fot. Youtube/TargetCareers/http://skroc.pl/6124f

7. Amazon

logo
Amazon. Fot. Luke Dorny/http://skroc.pl/d3903/flickr.com CC_BY/http://skroc.pl/01d07

8. Google

logo
Google. Fot. meneame comunicacions/http://skroc.pl/b0a63/flickr.com CC_BY/http://skroc.pl/5e7f9

9. Wal-Mart

logo
Wal-Mart. Fot. Mike Kalasnik/http://skroc.pl/24b95/flickr.com CC_BY/http://skroc.pl/5e7f9

10. Coca-Cola

logo
Coca-Cola. Fot. Tom Gill/http://skroc.pl/c3785/flickr.com CC-BY/http://skroc.pl/01d07
Pełny ranking jest dostępny tutaj.

Napisz do autora: kamil.sztandera@innpoland.pl