
Niemal wszystkie firmy stają obecnie na głowie, aby zdobyć uznanie młodych ludzi. Nic dziwnego, przecież przez wiele lat mogą stanowić grupę ich klientów. Jednak przychylności millennialsów nie jest łatwo zdobyć – są wyjątkowo wymagający. Komu to się udało?
REKLAMA
Agencja reklamowa Moosylvania przepytała millennialsów, czyli osoby w wieku od 20 do 35 lat o ich ulubione marki. Tak powstał ranking 100 firm, którym udało się trafić w potrzeby tej niezwykle wymagającej grupy.
Millennialsi oczekują od marek przede wszystkim komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych, takich jak np. Facebook. Nic dziwnego, gdyż duża część z nich niemal od urodzenia ma dostęp do internetu i jest przyzwyczajona do załatwiania spraw za jego pośrednictwem. Oto TOP10 firm, które najbardziej przekonały młode pokolenie:
1. Apple
2. Nike
3. Samsung
4. Sony
5. Microsoft
6. Target
7. Amazon
8. Google
9. Wal-Mart
10. Coca-Cola
Pełny ranking jest dostępny tutaj.
Napisz do autora: kamil.sztandera@innpoland.pl
