Polscy widzowie nie wyobrażają sobie świąt bez przygód Kevina.
Polscy widzowie nie wyobrażają sobie świąt bez przygód Kevina. Fot. Youtube/Movieclips/http://skroc.pl/2144e
Reklama.
Święta bez Kevina? Nie ma takiej opcji
Przebój z Macaulay’em Culkinem w roli głównej zostanie wyemitowany w Wigilię o godz. 20. Jak podaje Polsat Media, czyli biuro reklamy stacji, 30-sekundowy spot w czasie filmu ma kosztować nawet 60,1 tys. złotych. Firma zdecydowała się podnieść cenę aż o 33,3 proc. w porównaniu do ubiegłego roku.
10 listopada minęło 25 lat od premiery „Kevina samego w domu” – o czym pisaliśmy w naTemat. Polscy widzowie nie wyobrażają sobie bez niego świąt. Tylko raz Polsat próbował zaprzestać tradycji i zrezygnować z emisji przeboju. Ale w reakcji spłynęła na stację fala hejtu ze strony Polaków i z tej decyzji się wycofano.
Kevin jest jak choinka
"Kevin sam w domu" zarobił blisko 500 mln dolarów na całym świecie. Jako najbardziej dochodowa komedia wszech czasów trafił do Księgi Rekordów Guinnessa. Jak widać, Polsat także chce zjeść kawałek z tego biznesowego tortu. Nie dziwi to prof. Jacka Kalla, eksperta ds. marketingu z Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.
Prof. Jacek Kall

„Kevin sam w domu” stał się wręcz produkcją kultową, którą miliony Polaków oglądało już wielokrotnie. Kojarzy się widzom ze Świętami Bożego Narodzenia niemal jak choinka. Widzowie tak już przyzwyczaili się do tego filmu, że wydaje im się, iż muszą go obejrzeć w tym czasie, ponieważ tak jest co rok. Dlatego nie dziwią mnie protesty, kiedy raz chciano zaprzestać emisji hitu. Tak więc wzrost ceny reklam o ponad 33 proc. nie może dziwić. Komedia gwarantuje, że przed telewizorami w dobrym nastroju zasiądzie bardzo duża widownia, do której skuteczne dotarcie jest celem wielu reklamodawców.

Napisz do autora: kamil.sztandera@innpoland.pl