Reklama.
Prowly.com, platforma przeznaczona dla osób zajmujących się komunikacją Public Relations firm i marek, w kolejnej rundzie finansowania otrzyma na ekspansję na zagraniczne rynki do 4,5 mln złotych. Zainwestować w rozwój serwisu zdecydował się Internet Ventures FIZ – fundusz z udziałem Krajowego Funduszu Kapitałowego, zarządzany przez Grupę Private Equity Managers oraz Bluerank – agencja marketingu internetowego.
Nasz model biznesowy jest oparty o miesięczny powtarzalny przychód (MRR – monthly recurring revenue), co wpływa na jego przejrzystość i możliwość relatywnie dokładnego planowania w czasie. Z drugiej strony, jest też atrakcyjny z perspektywy potencjalnego klienta, który przed decyzją o długofalowym korzystaniu z platformy, może ją dokładnie przetestować.
Strategia rozwoju Prowly.com idealnie wpisuje się w najnowsze trendy e-marketingu, takie jak Content Marketing. Brand Journale są znakomitym uzupełnieniem oferty dla naszych klientów, a nasze międzynarodowe doświadczenie w e-marketingu wspomoże kompetencje zespołu i rozwój biznesu.