4 maja 2016r. w Paryżu zostaną przyznane European Search Awards
4 maja 2016r. w Paryżu zostaną przyznane European Search Awards (c) Youtube
Reklama.
Co roku nagradzane najlepsze kampanie oraz zespoły w zakresie SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Wszystkich kategorii jest aż 30. Łódzka agencja Bluerank zdobyła aż sześć nominacji. Ma tym samym szansę powtórzyć swój sukces z 2014 roku, kiedy jako pierwsza polska firma odebrała nagrodę European Search Awards w kategorii Best Local Campaign za kampanię Paid Search dla marki Mitsubishi.
–Tegoroczne nominacje są znakomitym zwieńczeniem naszej pracy. Jesteśmy przekonani, że to dzięki długofalowej współpracy osiągamy tak pozytywne efekty. To oczywiście zasługa naszego zespołu, który dokonuje wszelkich starań, by realizowane przez nas kampanie były na najwyższym światowym poziomie. Ogromne podziękowania kierujemy również do naszych klientów. Dzięki ich zaufaniu i wyzwaniom, które przed nami stawiają, możemy realizować tak skuteczne działania – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
W tym roku Bluerank zdobył trzy nominacje w kategorii BEST LOCAL CAMPAIGN (dla klientów Wylecz.to, Szopex, Rainbow), i po jednej w BEST PPC CAMPAIGN (Rainbow), BEST SEO CAMPAIGN (Leroy Merlin) i BEST USE OF CONTENT MARKETING (Leroy Merlin).
Gratulujemy i trzymamy kciuki za kolejne sukcesy!

Napisz do autora: tomasz.staskiewicz@innpoland.pl