
Brainly weźmie udział w tegorocznej edycji organizowanego od 13 lat Dnia Przedsiębiorczości, który skierowany jest do ambitnych uczniów szkół średnich. Jednym z nich jest Paweł, uczeń drugiej klasy liceum o profilu prawniczo-językowym.
Adres nowojorskiej siedziby Brainly tuż przy samym Broadwayu.
Paweł sam zwrócił się do Brainly z zapytaniem, czy mógłby spędzić Dzień Przedsiębiorczości właśnie w tej firmie i na własne oczy przekonać się, jak przyszły jednorożec „robi internety” – o czym w słynnym parodiującym branżę startupową przeboju śpiewał m. in. Michał Sadowski. Przedstawiciele spółki z Krakowa bez wahania zdecydowali się spełnić prośbę nastolatka.
Jesteśmy bardzo ciekawi tej wizyty. Idea Dnia Przedsiębiorczości jest nam bliska – na co dzień staramy się dzielić wiedzą i pokazywać, że w firmach internetowych swoje miejsce może znaleźć również humanista. Dla Pawła przygotowaliśmy dzień pełen wyzwań – pokażemy mu jakich kompetencji i umiejętności będzie potrzebował, żeby w przyszłości zostać specjalistą od marketingu lub komunikacji. Razem z zespołem odpowiedzialnym za Zadane.pl, opowiemy mu o początkach Brainly, ale także o przyszłości firmy. Mamy nadzieję, że dzięki wizycie w naszym krakowskim biurze choć trochę pomożemy nastolatkowi w określeniu tego, czy praca w startupie to właśnie jego sposób na dorosłe życie.
Biorąc pod uwagę zainteresowania Pawła, Brainly przygotowało dla niego wyjątkowe, specjalnie zaprojektowane dla nastolatka stanowisko – Rookie Marketing Specialist. Na czym polega praca na nim, będzie mógł się przekonać w czasie tzw. Demo Day. Co to takiego? To finalny etap każdego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez startup z Krakowa. W tym dniu najbardziej obiecujący kandydat spędza z zespołem czas i poznaje firmę od środka.
W ramach Dnia Przedsiębiorczości Paweł będzie miał okazję m. in. zapoznać się z wszystkimi zespołami pracującymi w krakowskim biurze Brainly. Otrzyma także możliwość zrozumienia, na czym polega praca Scrum Mastera, a także wzięcia udziału w jednym ze stand up’ów. Pozna również historię rozwoju i międzynarodowego sukcesu firmy czy odbędzie wideo-rozmowę z jednym z moderatorów mieszkających w USA. Jednak przede wszystkim jak przystało na prawdziwego specjalistę od marketingu internetowego, nauczy się przygotowywać strategię promocji marki w mediach społecznościowych.
Napisz do autora: kamil.sztandera@innpoland.pl