
Po naszym wczorajszym tekście o koszmarze, jaki przeżył polski turysta w Grecji, zalała nas fala szokujących mejli od kolejnych oburzonych turystów. Przytaczamy dwie z wielu historii, które dostaliśmy. Według naszych informacji łącznie jest poszkodowanych co najmniej 50 osób.
Mało tego, gdy swoją historię opisał na profilu Grecos na Facebooku, firma usunęła wpis, a jemu samemu zablokowała możliwość komentowania. Po naszej interwencji, firma cofnęła tę blokadę i napisała nam, że postara się zaoferować państwu Watołom satysfakcjonujące odszkodowanie.
Panie Adamie, zgodnie z informacjami, które uzyskaliśmy od rezydentki, mają być Państwo przeniesieni do hotelu Carolina Mare w środę. Overbooking, którego Państwo doświadczyliście, spowodowany był błędem systemu rezerwacyjnego tego hotelu. Oczywiście w zaistniałej sytuacji przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji i ubiegania się o rekompensatę. Bardzo nam przykro z powodu niedogodności, jakie Państwa spotkały. W przypadku dalszych pytań prosimy o bezpośredni kontakt z rezydentką lub Biurem Obsługi Klienta
Panie Adamie, nasza obsługa klienta szukała w pierwszej kolejności hoteli o wyższym standardzie, a w przypadku braku miejsc (co niestety zdarzyło się w tym przypadku), również w hotelach o tym samym standardzie. Jeśli miejsca w hotelach o wyższym standardzie są dostępne, to zawsze jest to nasza praktyka w pierwszej kolejności. Przykro nam, że tym razem nie udało się tego zrobić i wierzymy, że mimo to spędzą Państwo miły czas na Krecie.
Napisz do autora: rafal.badowski@innpoland.pl
