
REKLAMA
„Warszawa” to piękna kompozycja. Samo słowo brzmi dla cudzoziemca intrygująco, niepokojąco, szorstko. Vos dodał do tego jeszcze wrażenia z osobistej wizyty w stolicy Polski – w szczególności dumne i eleganckie kobiety, które widział na ulicach polskiej metropolii. – Przede wszystkim chodzi o siłę, dlatego perfumy utrzymują się na skórze długo, gorące serca mieszkańców, dlatego perfumy są bogate i ciepłe, a opakowanie w kolorach złota, eleganckiej szarości i szlachetnej zieleni przywołuje na myśl bogactwo, wyrafinowanie, historię i architekturę tego miasta – opowiadał w wywiadzie.
Podobną rolę odegrała Stanisława Missala – współwłaścicielka warszawskiej perfumerii Missala Quality. Według Vosa, była ona inspiracją i wzorcem elegancji, z jaką kojarzy się Warszawa.
Prace nad perfumami zaczęły się mniej więcej dwa lata temu. Skomponowanie zapachu powierzono francuskiemu specjaliście, Antoine Lie, zaś wpływ na ostateczną koncepcję miała również rodzina Missala. „Warszawa” do listopada 2017 roku dostępna będzie wyłącznie w salonach Missala Quality. Za, bagatela, 1095 złotych.
Napisz do autora: mariusz.janik@innpoland.pl