
Wygląda na to, że Lidl rzuca Biedronce rękawicę na nowym polu. Zamierza walczyć o klienta rozwiązaniem, które świetnie sprawdziło się w punktach portugalskiej sieci. Chodzi o zabawkowe warzywa i owoce, podobne do kultowych już Świeżaków.
REKLAMA
Akcja rozpoczyna się 6 lutego. Za każde 40 złotych wydane w Lidlu, klient otrzyma jedną z 24 Stikeez – małą figurkę, wzorowaną na warzywie lub owocu. Wcześniej były to kosmiczne stworki, jednak w ramach promowania zdrowych nawyków żywieniowych, postanowiono na zmianę designu postaci. Jeśli podczas zakupów kupujący zdecydują się na warzywo lub owoc, dodatkowo otrzymają jeszcze jedną figurkę. Każda z nich ma własny, unikalny charakter i imię.
Jak chwali się Lidl na swojej stronie, figurki posiadają specjalne przyssawki, dzięki którym można mocować je na różnych powierzchniach. Dodatkowo można dokupić woreczek na Stikeez za 3,99 lub pudełko z planszą do gry za 8,99.
Niemiecka sieć dyskontów odżegnuje się od porównań z biedronkową akcją ze Świeżakami. Kampania Lidla jest elementem większej akcji, zakrojonej na zwiększanie świadomości Polaków w zakresie zdrowego żywienia. Do 2025 roku firma zamierza zmniejszyć o 20 proc. poziom soli oraz cukru w produktach ze swoim logo. Cóż, akcja ze Świeżakami okazała się wielkim sukcesem. Promocja ze Stikeez trwa do wyczerpania zapasów, nie dłużej jednak niż do 5 marca 2017 roku. Wtedy okaże się, czy Lidl podbił serca najmłodszych.
Napisz do autora: grzegorz.burtan@innpoland.pl
