
Coś w tym jest. Większość klientów korzysta z podstawowych opcji. Chodzi o takie działania jak dokonywanie przelewów, sprawdzenie salda i historii konta. Tymczasem możliwości przybywa z każdym dniem, i nie chodzi jedynie o ofertę typowo bankową. Poprzez własne konto rozliczysz PIT, masz dostęp do ZUS-u, możesz złożyć wniosek o dowód osobisty.
Dlaczego?
Na przykład?
Odruchowo wchodzę na fejsa
Co jeszcze lubią ludzie?
Czy nie byłoby skuteczniej zaoferować klientom o “procencik” więcej na lokacie niż u konkurencji zamiast inwestować majątek w kolejne funkcjonalności? Na Zachodzie wciąż płacą czekami i jakoś na katastrofę się nie zanosi.
Natalia Załęcka związana jest z sektorem finansowym od 12 lat. Na początku pracowała jako Strateg w Agencji Reklamowej DDB Warszawa, gdzie rozwijała strategie marketingowe m.in. dla Euro Banku czy Liberty Direct. W roku 2011 została Dyrektorem Marketingu w Getin Noble Banku. Jej zadanie polegało na stopniowym przebudowywaniu wizerunku marki w oparciu o innowacje technologiczne. W trakcie następnych kilku lat Getin Noble Bank wprowadził wiele rozwiązań, które były doceniane na krajowych i międzynarodowych konkursach zajmujących się innowacjami. W okresie 2014/2015 tworzyła dział R&D w banku, który na koniec 2015 przekształcił się w Departament Digital odpowiedzialny za rozwój bankowości elektronicznej.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 roku. Zrzeszamy firmy, które zajmują się profesjonalną komunikacją marketingową. Grupę tę tworzy obecnie 99 podmioty, a w jej skład wchodzą: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne i event marketingowe.