Lidl ze wszystkich sił stara się przyciągnąć klientów. Po raz kolejny sieć postawiła na modę. Do sklepów trafiły produkty bardzo pożądane przez miłośniczki dobrego stylu. Tym razem, do sprzedaży trafiła kolekcja ubrań marki Esmara- sygnowana nazwiskiem supermodelki Heidi Klum.
To był długo wyczekiwany moment. Sieć Lidl, już od tygodni zapowiadała, że w jej ofercie pojawi się nie lada gratka dla pań. Miłośniczki mody, nie mogły się wręcz doczekać, kiedy do sprzedaży trafi szumnie zapowiadana przez sieć kolekcja ubrań, zaprojektowanych przez supermodelkę. W końcu ich cierpliwość została nagrodzona. Ubrania marki Esmara, sygnowane nazwiskiem gwiazdy wybiegów, trafiły do sprzedaży w poniedziałek.
Pierwsze klientki ruszyły na poszukiwania odzieżowych perełek zaraz po otwarciu sklepów, czyli już o siódmej rano. Według relacji obsługi sklepów Lidl, niektóre klientki podchodziły do kas z koszami pełnymi ubrań.
- Od samego początku wspólnym celem Lidla i moim było stworzenie świetnych produktów o wysokiej jakości oraz oferowanie ich w atrakcyjnych cenach - powiedziała Heidi Klum, cytowana przez Lidla. Jak podkreśliła supermodelka, moda powinna sprawiać radość, na którą każdy może sobie pozwolić.
Szczególne zainteresowanie klientek budzą klasycznie zaprojektowane marynarki i dopasowane spodnie jeansowe. To jednak tylko część ubrań, jakie można kupić w sklepach sieci, dostępnych w kolekcji Heidi & the City, dostępnych w ramach kampanii #LETSWOW. W kolekcji dostępnej w Lidlu, oprócz klasycznych ubrań znalazły się również skórzane ramoneski - modowy hit sezonu jesiennego, swetry, klasycznie uszyte spódnice, marynarki z aksamitnym wykończeniem czy kardigany.
Patrząc na ceny ubrań sygnowanych przez modelkę, rzeczywiście każda Polka będzie mogła sobie pozwolić na odnowienie szafy.
Dla przykładu: bawełniany sweter kosztuje ok. 45 zł., w podobnej cenie klientki Lidla mogą kupić spódnicę, koszulę czy dopasowane jeansy. Marynarka to koszt ok. 65 zł, w podobnej cenie dostaniemy bluzy, ponaczo i sukienki. Nieco więcej, miłośniczki mody będą musiały wydać na buty - ok. 95 zł., skórzaną torebkę - 89 zł. oraz płaszcz typu prochowiec - 99 zł. W całej kolekcji najdroższe są skórzane ramoneski - to wydatek rzędu 230 zł.
Miłośniczki mody muszą się jednak pospieszyć. Kolekcja ubrań zaprojektowanych przez Heidu Klum będzie dostępna do wyczerpania zapasów, a patrząc na zainteresowanie tymi produktami, może to nastąpić już wkrótce.
Lidl nie po raz pierwszy nawiązuje współpracę ze znanymi osobami czy markami. Do historii przeszła już kolekcja torebek Wittchen, które rozeszły się w rekordowym tempie 40 minut.