Reklama.
Akcja promocyjna rusza dzisiaj. Naklejka będzie wydawana za każde 10 złotych przeznaczone przez klienta na zakupy czasopism. Jeżeli kupujący dorzuci do gazet książkę, dostanie dwa razy więcej naklejek. Dziesięć naklejek da się wymienić – za dopłatą wysokości 1 zł – na przytulanki.
Do wyboru są trzy warianty pluszaków, równie wielkiej urody, jak konkurencja z Biedronki i Lidla: Anka-Przytulanka, Jaś Wyjątek i Tworzy-Antek. Akcja ma trwać do końca grudnia, chyba że wcześniej zapas maskotek się wyczerpie.
Szaleństwo na punkcie pluszaków zaczyna sięgać nad Wisłą apogeum: własne promocje tego typu mają nie tylko Biedronka, Lidl i Inmedio, ale również sieć stacji benzynowych Circle K, promująca się... Gumiaczkami, Spar – pluszakami z serii filmów „Epoka lodowcowa” oraz sieć marketów Netto (pluszaki Scottie). Pytanie tylko, jak długo da się utrzymać takie zainteresowanie pluszakami, które kosztują grosze, a mają skłonić klienta do zostawienia w sklepie od kilkudziesięciu do stu złotych.
źródło: Wiadomości Handlowe