
Reklama.
„Zwykłą zajawką” nazywali swój koncept Robert Pasut, Rafał Masny i Cezary Jóźwik założony pięć lat temu kanał Abstrachuje.tv – dziś najpopulaniejszy polski kanał w globalnym imperium YouTube. Być może tak było, ale w błyskawicznym tempie ich przedsięwzięcie rozrosło się z – jak można się domyślać – eksperymentu i luźnego „wygłupu” do jednego z najprężniejszych brandów w rodzimym showbiznesie.
Nic zatem dziwnego, że założyciele zatrudniającej dziś kilkadziesiąt osób firmy Abstra rozglądali się od dłuższego czasu za inwestorem, który nadałby ich przedsięwzięciu nowego impetu. – W kwietniu trafili do mnie – mówi dziś Bogusław Leśnodorski, prawnik i współzałożyciel firmy LSW, do niedawna prezes i współwłaściciel klubu Legia Warszawa. – Nie wiedziałem, kim są, ale Olek Wandzel i moja córka mi wytłumaczyli. Gdy ich poznałem, poczułem, że to świetna ekipa z wielkim potencjałem i planem zrobienia ewolucji na rynku telewizyjnym i reklamowym, na którą potrzebują finansowania – opowiadał.
Ujmujące dla inwestorów – oprócz Leśnodorskiego do Abstra „weszli” też Maciej i Olek Wandzel – było to, że pieniądze od nich nie zostaną po prostu wpompowane w spółkę i jej bieżące funkcjonowanie lecz w konkretne przedsięwzięcia, mające rozwinąć Abstra. Czyli, w gruncie rzeczy, ma odegrać rolę akceleratora. – Wierzę w nich jako ludzi i chcę im pomóc zrealizować marzenia – kwituje inwestor.
Twórcy brandu Abstrachuje.tv chcą otwierać kolejne kanały, budować profesjonalne struktury sprzedaży i – generanie – stanąć na czele rewolucji, zmieniającej świat reklamy w sieci. – My wplatamy reklamę w treść w taki sposób, że ludzie nie tylko chcą ją oglądać, ale jeszcze wywołuje pozytywne emocje – mówi Cezary Jóźwik. Wszystkie narzędzia już są: Abstra współpracuje z firmami, domami mediowymi, agencjami reklamowymi; w sumie firma posiada i prowadzi już siedem kanałów na YT.
źródło: Puls Biznesu