Carrefour uruchamia własny sklep internetowy
Carrefour uruchamia własny sklep internetowy Fot. Robert Robaszewski / Agencja Gazeta
Reklama.
Carrefour jest pierwszą siecią spożywczą w Polsce, która wprowadza na swojej stronie koncept Marketplace. Już teraz Carrefour ma 70 dostawców zewnętrznych, którzy oferują ponad 70 tys. produktów, które są podzielone na kilka kategorii: uroda, elektronika, dom i ogród, zdrowie i higiena, zabawki i gry.
Klienci mają do wyboru dostawę kurierską lub odbiór w sklepie Carrefour. Ta druga opcja dostępna jest na razie wyłącznie dla produktów Carrefour.
logo
Tak wygląda witryna sklepu internetowego Fot. zrzut ekranu z carrefour.pl
Serwis Cashless.pl przekonuje, że sklep internetowy Carrefoura ma szansę konkurować z Allegro. W dłuższej zaś perspektywie, za sprawą możliwości osobistego odbioru produktów od zewnętrznych dostawców, może przyczynić się ponadto do zmniejszenia popularności np. paczkomatów.
Marketplace to kolejny krok ku wzmocnieniu pozycji Carrefour Polska w sektorze e-handlu. W 2015 r. uruchomiono sklep eCarrefour.pl. Oferuje on zakupy spożywcze z dostawą do domu kurierem lub w ramach usługi „SąSiatki”. Usługa polega na tym, że robimy zakupy dla siebie, a przy okazji dla sąsiada, a sklep nam za to płaci.
Warto przypomnieć, że Carrefour wprowadził „innowacyjne koszyki”, dzięki którym możemy zaoszczędzić czas. Więcej na ich temat piszemy tutaj.