
Reklama.
Jak poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, niektóre opony zimowe Dębica Frigo 2 mogą posiadać uszkodzenia w obrębie stopki (części opony stykającej się felgą - red.) – tego rodzaju uszkodzenie sprawia, że opona musi zostać wycofana z eksploatacji. Co ważne, wady nie zidentyfikujemy bez zdjęcia gumy z obręczy.
Na skutek fabrycznej wady w trakcie eksploatacji ciśnienie w uszkodzonej oponie może się samoczynnie zmniejszać. A to, wpływa z kolei na bezpieczeństwo jazdy. Wadliwe opony można zidentyfikować za pomocą numeru DOT – znajdziemy go na ścianie bocznej opony. Producent wycofuje z rynku ogumienie o następujących numerach: A5F8MN1R3417, A5F8MN1R3517, A5F8MN1R3617 lub A5F8MN1R3717.
Producent oczywiście wymieni uszkodzony produkt na nowy – Będziemy kontaktować się z klientami, którzy kupili opony wyprodukowane pomiędzy 34 a 37 tygodniem 2017 roku. Firma nie podaje niestety, ile wadliwych opon trafiło do sprzedaży. W akcję wymiany ogumienia zaangażowani są również pośrednicy. Produkt na miejscu będzie wymieniany na nowy tak, by klient nie pozostał bez opony – twierdzi Paweł Jezierski, rzecznik prasowy firmy Dębica.
Zamiast czekać na kontakt ze strony producenta, najlepiej samodzielnie sprawdzić ogumienie. W wypadku wykrycia wady, należy zgłosić się do punktu, w którym zostały one zakupione. Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 14 680 18 88.
Dębica jest jednym z czołowych producentów opon. Swoje produkty sprzedaje do 60 krajów na prawie wszystkich kontynentach.
źródło: Autokult.pl