Handlarz "Mirek" już nie sprzeda ci auta po "niemieckim dentyście". Polska firma ma na to sposób

Polski start-up Joymile, ułatwiający kupno używanego auta, właśnie pozyskał 3 mln zł na rozwój
Polski start-up Joymile, ułatwiający kupno używanego auta, właśnie pozyskał 3 mln zł na rozwój mat. prasowe
Koniec z rzęchami na kółkach, przekręconymi licznikami i nieudolnymi naprawami blacharki. Polski start-up - Joymile ułatwiający zakup używanego samochodu dostał 3 mln zł dofinansowania. Głównym inwestorem została czeska firma Enern.

Środki na rozwój platformy wyłożyli m.in. Experior, Groclin czy Xevin Investments.

Zasada działania Joymile jest prosta. Osoba chcąca kupić auto używane określa swoje wymogi. Doradcy wyszukują odpowiadające im oferty, a następnie zajmują się badaniem wybranego auta.

Samo badanie jest bardzo rozbudowane i składa się z 850 punktów. Zajmują się tym niezależni specjaliści zatrudnieni przez Joymile. Sprawdzają nie tylko powłokę lakierniczą i stan systemów mechanicznych, ale przeprowadzają też test elektroniki auta, pozwalający na pełną diagnozę.

W ten sposób kupujący zyskuje pewność, że jego nowe-używane auto jest w dobrym stanie. Jeśli nie zdecyduje się na zakup, to sprzedający dostaje certyfikat Joymile, który powinien ułatwić mu sprzedaż pojazdu innej osobie.

Właścicielami i szefami Joymile są Tomasz Kraus i Wojciech Frycz. Wcześniej pracowali oni przy takich projektach jak Brainly, Investio czy Picodi.

źródło: WirtualneMedia.pl
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Coraz częściej pod sztandarem walki z terroryzmem, w tym również cyberterroryzmem, przeprowadza się zmiany w prawie, które rozpoczynają dyskusję nad prawem do prywatności i wzajemnym stosunkiem obu wartości. Czy zawsze jednak mamy do czynienia z ingerencją w prywatność jednostki przy okazji zapewnienia większego poziomu bezpieczeństwa?

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.