Coca-Cola rezygnuje z kultowego napoju. Zastąpi go inną marką

Fuzetea wchodzi na polski rynek i zastąpi Nestea
Fuzetea wchodzi na polski rynek i zastąpi Nestea Fot. Tomasz Wiech / Agencja Gazeta
Polski oddział koncernu Coca-Cola wprowadził na rynek nową markę napojów herbacianych. Firma nie będzie już sprzedawać napoju Nestea.

Fuzetea jest napojem, który łączy w sobie smak herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Klienci kupią go w pięciu kompozycjach, m.in. czarnej herbaty, brzoskwini czy z nutką hibiskusa. Obecnie marka jest już dostępna na 52 rynkach na świecie, podaje Portal Spożywczy.

W ofercie Coca-Coli napoje Fuzeta zastąpiły popularną markę Nestea. Brand został przejęty przez firmę Hoop Polska.

– Nasz nowy napój herbaciany odniósł sukces na wielu rynkach na całym świecie, w tym w Brazylii, Meksyku, Ekwadorze, Izraelu i Kazachstanie, gdzie jest liderem sprzedaży napojów herbacianych. Zaś na początku tego roku wkracza na kolejne rynki w Europie i Azji. Jednym z nich jest Polska. Nasza kampania będzie największym launchem marki z portfolio Coca-Cola od 10 lat. Będzie tak bardzo zaskakująca, jak zaskakująca jest sama Fuzetea – przekonuje Barbara Niemczuk, kierownik marki Fuzetea w Coca-Cola Poland Services.

Na razie w ramach promocji produktu w Polsce przygotowano pięciosekundowy spot pt. „Poznaj nowe napoje herbaciane Fuzetea”. Zobaczymy go w wybranych stacjach telewizyjnych i internecie. Ponadto, promocja odbywa się poprzez stronę fuzetea.pl i na kanałach w mediach społecznościowych. Nie zabraknie też kampanii w kinach, a także reklamy zewnętrznej.


Warto wspomnieć, że sam koncern Coca-Cola rezygnuje z odmiany Cherry na rzecz „bezcukrowej” formuły Cola Cherry Zero. Jest to element europejskiej strategii koncernu – zobowiązał się, że do 2020 r. ograniczy kaloryczność swoich produktów o 10 proc.

– Oprócz wprowadzania nowych produktów, pracujemy też nad zmianami dotychczasowych formuł tak, by jak najlepiej odpowiadały oczekiwaniom konsumentów i zachowały swój niepowtarzalny smak. Ponadto, oferujemy mniejsze opakowania, które pozwalają lepiej kontrolować spożywane porcje – przekonuje firma.

Więcej na ten temat piszemy tutaj.

źródło: Portal Spożywczy
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Coraz częściej pod sztandarem walki z terroryzmem, w tym również cyberterroryzmem, przeprowadza się zmiany w prawie, które rozpoczynają dyskusję nad prawem do prywatności i wzajemnym stosunkiem obu wartości. Czy zawsze jednak mamy do czynienia z ingerencją w prywatność jednostki przy okazji zapewnienia większego poziomu bezpieczeństwa?

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.