Fuzetea wchodzi na polski rynek i zastąpi Nestea
Fuzetea wchodzi na polski rynek i zastąpi Nestea Fot. Tomasz Wiech / Agencja Gazeta
Reklama.
Fuzetea jest napojem, który łączy w sobie smak herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Klienci kupią go w pięciu kompozycjach, m.in. czarnej herbaty, brzoskwini czy z nutką hibiskusa. Obecnie marka jest już dostępna na 52 rynkach na świecie, podaje Portal Spożywczy.
W ofercie Coca-Coli napoje Fuzeta zastąpiły popularną markę Nestea. Brand został przejęty przez firmę Hoop Polska.
– Nasz nowy napój herbaciany odniósł sukces na wielu rynkach na całym świecie, w tym w Brazylii, Meksyku, Ekwadorze, Izraelu i Kazachstanie, gdzie jest liderem sprzedaży napojów herbacianych. Zaś na początku tego roku wkracza na kolejne rynki w Europie i Azji. Jednym z nich jest Polska. Nasza kampania będzie największym launchem marki z portfolio Coca-Cola od 10 lat. Będzie tak bardzo zaskakująca, jak zaskakująca jest sama Fuzetea – przekonuje Barbara Niemczuk, kierownik marki Fuzetea w Coca-Cola Poland Services.
Na razie w ramach promocji produktu w Polsce przygotowano pięciosekundowy spot pt. „Poznaj nowe napoje herbaciane Fuzetea”. Zobaczymy go w wybranych stacjach telewizyjnych i internecie. Ponadto, promocja odbywa się poprzez stronę fuzetea.pl i na kanałach w mediach społecznościowych. Nie zabraknie też kampanii w kinach, a także reklamy zewnętrznej.
Warto wspomnieć, że sam koncern Coca-Cola rezygnuje z odmiany Cherry na rzecz „bezcukrowej” formuły Cola Cherry Zero. Jest to element europejskiej strategii koncernu – zobowiązał się, że do 2020 r. ograniczy kaloryczność swoich produktów o 10 proc.
– Oprócz wprowadzania nowych produktów, pracujemy też nad zmianami dotychczasowych formuł tak, by jak najlepiej odpowiadały oczekiwaniom konsumentów i zachowały swój niepowtarzalny smak. Ponadto, oferujemy mniejsze opakowania, które pozwalają lepiej kontrolować spożywane porcje – przekonuje firma.
Więcej na ten temat piszemy tutaj.