Polomarket zmienia swój wizerunek, od teraz to będzie "Polski sklep".
Polomarket zmienia swój wizerunek, od teraz to będzie "Polski sklep". Arkadiusz Wojtasiewicz / Agencja Gazeta

W piątek premier Mateusz Morawiecki apelował do sieci supermarketów o promowanie polskich produktów. Na fali tej odezwy może skorzystać polska sieć supermarketów, która właśnie teraz rusza z nową kampanią wizerunkową.

REKLAMA
Podczas piątkowej konferencji premier Mateusz Morawiecki apelował do sieci handlowych o częstsze organizowanie "tygodni polskich". Jednocześnie na portalu społecznościowym pojawił się wpis nakłaniający do jak najlepszego promowania polskich produktów przez zapewnienie im jak najlepszych miejsc na półkach sklepowych. Wpis spowodował, że w internecie zawrzało.
Ten apel okazał się bardziej niż trafny. Część sklepów może się jednak "podpiąć" pod słowa premiera i łatwiej się wypromować. Niektóre firmy już wcześniej wyczuły trend na promowanie polskości. Jeszcze w styczniu sieć supermarketów Polomarket ruszyła z dużą kampanią wizerunkową. Dotychczasowe hasło „Mój ulubiony” zostało zastąpione hasłem „Polski sklep”.

- Nasza polskość nie podlega dyskusji: sieć została stworzona przez rodzimych przedsiębiorców, dysponujących wyłącznie polskim kapitałem. Współpracujemy z wieloma tutejszymi dostawcami i sprzedajemy ich produkty. Chcemy, żeby nasi klienci byli tego świadomi – podkreślił Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w sieci Polomarket. Czytaj więcej

Polskość przyciągnie klientów
Kampania zaplanowana jest na cały rok. Jej nośnikami będą przede wszystkim radio, billboardy i nowe gazetki promocyjne. Jej celem jest zwiększenie liczby transakcji i zachęcenie klientów do jak największych zakupów. Jego osiągnięciu mają służyć informacja o świeżości produktów i podkreślenie polskości sieci.

W poprzednich latach podkreślaliśmy przede wszystkim jakość sprzedawanych u nas produktów. To w świeżości artykułów spożywczych widzieliśmy naszą główną przewagę konkurencyjną. To się nie zmienia – nadal będziemy sprzedawać towary świeże i ultraświeże najwyższej jakości - mówi Krzysztof Szultka. Czytaj więcej

Źródło: Polomarket.pl