
W piątek premier Mateusz Morawiecki apelował do sieci supermarketów o promowanie polskich produktów. Na fali tej odezwy może skorzystać polska sieć supermarketów, która właśnie teraz rusza z nową kampanią wizerunkową.
- Nasza polskość nie podlega dyskusji: sieć została stworzona przez rodzimych przedsiębiorców, dysponujących wyłącznie polskim kapitałem. Współpracujemy z wieloma tutejszymi dostawcami i sprzedajemy ich produkty. Chcemy, żeby nasi klienci byli tego świadomi – podkreślił Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w sieci Polomarket. Czytaj więcej
Kampania zaplanowana jest na cały rok. Jej nośnikami będą przede wszystkim radio, billboardy i nowe gazetki promocyjne. Jej celem jest zwiększenie liczby transakcji i zachęcenie klientów do jak największych zakupów. Jego osiągnięciu mają służyć informacja o świeżości produktów i podkreślenie polskości sieci.
W poprzednich latach podkreślaliśmy przede wszystkim jakość sprzedawanych u nas produktów. To w świeżości artykułów spożywczych widzieliśmy naszą główną przewagę konkurencyjną. To się nie zmienia – nadal będziemy sprzedawać towary świeże i ultraświeże najwyższej jakości - mówi Krzysztof Szultka. Czytaj więcej
