Walentynkowy hit od Lidla. Takiej pizzy jeszcze w Polsce nie było

Lidl wprowadza do oferty czekoladową pizzę.
Lidl wprowadza do oferty czekoladową pizzę. Fot. Maciej Kuroń / Agencja Gazeta
Sieć handlowa Lidl w swojej najnowszej gazetce reklamowej prezentuje zaskakującą wersję dobrze znanego nam dania. To pizza, która zamiast tradycyjnych dodatków ma na wierzchu różne rodzaje czekolady.

Zaledwie kilka dni temu obchodziliśmy światowy dzień pizzy. Z tej okazji podzieliliśmy się z Wami wynikami badań przeprowadzonych przez „PizzaPortal.pl”. Wynika z niego, że wśród dań zamawianych online króluje pizza. Oczywiście dane dotyczyły tradycyjnych wersji tej potrawy.

Najchętniej wybierana przez Polaków pizza to capricciosa, której tradycyjnymi składnikami poza mozarellą są pieczona szynka, grzyby, karczochy i pomidory. Następna w zestawieniu jest królewska margerita, a za nią znajdują się hawajska, pepperoni i salami. Najpopularniejszymi zaś dodatkami okazały się pieczarki. Na podium znalazły się również dodatkowy ser i szynka. Co do sosów, to zdecydowanie wygrywa czosnkowy.

Hit od Lidla - czekoladowa pizza
Tymczasem Lidl postawił na odrobinę szaleństwa i w tygodniu, w którym wypadają walentynki wprowadził do swojej oferty czekoladową pizzę Guseppe od Dr. Oetkera. Tego nietypowego przysmaku będzie można spróbować w promocyjnej cenie 7,49 zł. Jednak sieć handlowa zabezpiecza się na wypadek dużej popularności tego niecodziennej wersji dobrze znanego nam włoskiego dania i już w gazetce reklamowej umieszcza dopisek „Będę krótko w lodówce”.



Czy słodka pizza, w której zamiast żółtego sera użyto białej czekolady ma szanse na podbój rynku? Tego nie wiemy, ale komentarze na Facebookowych forach są podzielone. Dla części internautów takie zestawienie jest niedopuszczalne, inni piszą, że chętnie spróbują nowego specjału.

Sam producent na opakowaniu informuje, że ta nowa dla polskiego klienta wersja pizzy jest idealna na śniadanie, przekąskę, imprezę i poprawę humoru. Proponuje też podawanie jej zarówno z lodami, jak i owocami.

Informacja na opakowaniu „limited edition” (red. edycja limitowana) każe przypuszczać, że pizza będzie dostępna tylko w okresie promocyjnym. Nie wiadomo więc, kiedy nadarzy się kolejna okazja do spróbowania tak egzotycznej wersji włoskiego dania.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Coraz częściej pod sztandarem walki z terroryzmem, w tym również cyberterroryzmem, przeprowadza się zmiany w prawie, które rozpoczynają dyskusję nad prawem do prywatności i wzajemnym stosunkiem obu wartości. Czy zawsze jednak mamy do czynienia z ingerencją w prywatność jednostki przy okazji zapewnienia większego poziomu bezpieczeństwa?

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.