Spółka postanowiła wypuścić na rynek napój zawierający procenty, którego recepturę opracował japoński oddział Coca-Coli
Spółka postanowiła wypuścić na rynek napój zawierający procenty, którego recepturę opracował japoński oddział Coca-Coli Grażyna Marks/Agencja Gazeta
Reklama.
Rynkowy debiut napoju z alkoholem został zapowiedziany jeszcze w marcu przez prezesa japońskiego oddziału Jorge Garduno, o czym informuje "The Telegraph" – W sklepach w Japonii pojawi się nasza wersja Chuhai. Jest to popularny japoński drink, który składa się z wody gazowanej z cytryną oraz japońskiej wódki Shochu. Japończycy uwielbiają ten napój oraz jego wariacje smakowe. Chcemy im zaproponować naszą wersję tego drinka – wyjaśnił.
Ten moment nareszcie nadszedł. Co ważne, z wypowiedzi Japończyka wynikało, że Coca-Cola ma zamiar ograniczyć sprzedaż alkoholu tylko do japońskiego rynku. Wciąż nie ma informacji na temat planów obejmujących resztę świata.
Nowa polityka Coca-Coli
Eksperyment, choć regionalny, wpisuje się jednak w najnowszą politykę amerykańskiego koncernu, który szuka nowych sposobów dotarcia do klienta
Firma traci udziały w rynku na rzecz swojego największego rywala PepsiCo. Co więcej, pada ofiarą trendu konsumenckiego, który polega na odwrocie od konsumpcji gazowanych napojów słodzonych. Prezes Coca-Coli, James Quincey, już pewien czas temu zapowiadał, że w związku z tym ograniczy ilość cukru w napojach i zmniejszy opakowania, w których są sprzedawane. Pierwsze efekty są już widoczne. Spółka przestała produkować Coca-Colę Cherry, zastępując ją "bezcukrową" formułą, Coca-Cola Cherry Zero.