Reklama.
Ciężarówki, praktycznie zasłaniające fasady salonów gigantów rynku smartfonowego, stanęły m.in. przed salonami konkurencyjnych firm w Londynie. Akcja poprzedza wtorkową premierę flagowego smartfona chińskiej firmy, która ma mieć miejsce we wtorek w Paryżu. To zresztą nie jedyny element kampanii – w pobliżu salonów innych firm pojawiły się reklamujące P20 i P20 Pro graffiti, z napisem „renesans nadchodzi”. Reklamy doradzają też: „poczekaj” (wait) oraz „bądź cierpliwy” (be patient).
Wspomniany „renesans” ma dotyczyć przede wszystkim fotografii: P20 ma być wyposażony w obiektywy wyprodukowane przez legendarną firmę Leica – o rozdzielczości 12 i 20 megapkseli. System obejmuje m.in. sensor RGB 40 megapikseli i monochromatyczny – 20 megapikseli. Oznacza to, że P20 będzie w stanie robić imponujące jakością zdjęcia nawet w fatalnych warunkach świetlnych.