Zara rozbiła bank. Modowe blogerki oszalały na punkcie produktu wartego dwieście złotych

Zara podbija serca miłośniczek mody absurdalnie wielkimi imitacjami pereł.
Zara podbija serca miłośniczek mody absurdalnie wielkimi imitacjami pereł. Fot. 123rf.com
Idzie wiosna. Przynajmniej jeżeli sądzić po popularności pantofelków przyozdobionych sporej wielkości perłami, które najwyraźniej wpadły w oko modnisiom na Zachodzie. Jak donosi brytyjski tabloid „The Sun”, niektórych rozmiarów już nie ma nawet w internetowym sklepie producenta.

39,99 funta – czyli niecałe dwieście złotych. Na tyle hiszpański koncern wycenił płaskie pantofle ze sporych rozmiarów sztucznymi perłami nanizanymi na dwa paseczki, które trafiły do sprzedaży kilka tygodni temu. Trafiły – i niemal od razu zaczęły schodzić, jak ciepłe bułeczki. „The Sun” podkreśla, że niektórych rozmiarów nie da się już kupić nawet w internetowym sklepie brandu.
Trend zauważyły media i influencerzy z Wysp. Według magazynu „Teen Vogue” buciki są must-have nadchodzącego sezonu. I zapewne tak będzie, bo popularne w Królestwie modowe blogerki – Niamh Cullen i Rosie Connolly – już zdążyły załadować na swoje blogi i profile w mediach społecznościowych zaimprowizowane sesje we wspomnianych pantofelkach.

Choć powiększone sztuczne perły zdobiące buty można uznać za szczyt „obciachu”, to jednak właśnie ta przesadność podbija serca klientów. – Moja niekontrolowana miłość do przerośniętych pereł sięgnęła właśnie szczytu – pisze jedna z klientek uszczęśliwionych zakupem. Czasem tak niewiele trzeba do szczęścia...
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.