
Reklama.
Badanie ma się odbyć w dniach 12-15 maja w Warszawie, a kwalifikacja do niego zależy od odpowiedzi na kilka pytań. Spółka pisze, że chce po prostu „porozmawiać o oglądaniu filmów i seriali”. Już samo to, brzmi jak wstęp do pracy marzeń. A to dopiero początek, bo chwilę później Amerykanie dodają, że za poświęcony czas odpowiednio się odwdzięczą, czyt. dobrze zapłacą.
– Jeśli ostatecznie weźmiesz w nim udział, w ramach podziękowania otrzymasz od nas co najmniej 250 euro (czyli nieco ponad 1000 zł – przyp. red.) – deklaruje Netflix.
Netflix pojawił się oficjalnie nad Wisłą w 2016 roku. W ubiegłym roku firma zapowiedziała prawdziwą ofensywnę. W ciągu 2018 roku ma zamiar wyprodukować 80 filmów (w 2017 stworzyła 50) na co ma zamiar przeznaczyć niebagatelną kwotę 8 mld dolarów.