Luksusowy kostium kąpielowy Gucci kosztuje ponad 1200 złotych. Ma dyskwalifikujący feler

Kostium kąpielowy Gucci: jest styl, ale do wody w nim lepiej nie wchodzić.
Kostium kąpielowy Gucci: jest styl, ale do wody w nim lepiej nie wchodzić. Fot. Instagram / Gucci
Gucci – jedna z topowych firm modowych na świecie – potrafi zaskakiwać. Ale zapewne nie o takie zaskoczenie tym razem firmie chodziło. Okazuje się, że w tym kostiumie raczej nie będziemy brylować na basenie.

Nowy kostium kąpielowy od Gucciego nie jest może projektem przełomowym: jednoczęściowy, z wyeksponowanym logo firmy. Ale jak większość ubrań pochodzących z tej firmy, z pewnością może budzić zainteresowanie miłośniczek luksusowych, uznanych ubrań. Odsłonięte plecy, logo w wersji vintage, materiał to pobłyskująca kością słoniową lycra, wyprodukowany we Włoszech.

Kostium kąpielowy, ale nie do pływania
Cena dowodzi też, że firma ma świadomość, że celuje w najwyższą półkę – w europejskim e-sklepie Gucci ten kostium kosztuje 320 euro, grubo ponad 1200 złotych.

Problem w tym, że białe kostiumy firmy mają jeden defekt: „ze względu na naturę tego konkretnego produktu, kostium ten nie powinien mieć kontaktu z chlorem”, jak ostrzega na swojej witrynie producent. A to oznacza, że w basenie już się nie da w nim brylować. Ba, portal noizz.pl zwraca uwagę na jeszcze jedno ostrzeżenie: „to get the best from this item, we advise you do not wear it to swim” – „najlepiej używać tego produktu, nie zakładając go do pływania”, w lapidarnym przekładzie.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Geoblokowaniem nazywane są praktyki polegające na blokowaniu dostępu do stron internetowych lub przekierowywania na strony przewidziane dla danego rynku ze względu na przynależność państwową odwiedzającego. Takie praktyki uznawane są za dyskryminujące...

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.