Luksusowy kostium kąpielowy Gucci kosztuje ponad 1200 złotych. Ma dyskwalifikujący feler

Kostium kąpielowy Gucci: jest styl, ale do wody w nim lepiej nie wchodzić.
Kostium kąpielowy Gucci: jest styl, ale do wody w nim lepiej nie wchodzić. Fot. Instagram / Gucci
Gucci – jedna z topowych firm modowych na świecie – potrafi zaskakiwać. Ale zapewne nie o takie zaskoczenie tym razem firmie chodziło. Okazuje się, że w tym kostiumie raczej nie będziemy brylować na basenie.

Nowy kostium kąpielowy od Gucciego nie jest może projektem przełomowym: jednoczęściowy, z wyeksponowanym logo firmy. Ale jak większość ubrań pochodzących z tej firmy, z pewnością może budzić zainteresowanie miłośniczek luksusowych, uznanych ubrań. Odsłonięte plecy, logo w wersji vintage, materiał to pobłyskująca kością słoniową lycra, wyprodukowany we Włoszech.

Kostium kąpielowy, ale nie do pływania
Cena dowodzi też, że firma ma świadomość, że celuje w najwyższą półkę – w europejskim e-sklepie Gucci ten kostium kosztuje 320 euro, grubo ponad 1200 złotych.

Problem w tym, że białe kostiumy firmy mają jeden defekt: „ze względu na naturę tego konkretnego produktu, kostium ten nie powinien mieć kontaktu z chlorem”, jak ostrzega na swojej witrynie producent. A to oznacza, że w basenie już się nie da w nim brylować. Ba, portal noizz.pl zwraca uwagę na jeszcze jedno ostrzeżenie: „to get the best from this item, we advise you do not wear it to swim” – „najlepiej używać tego produktu, nie zakładając go do pływania”, w lapidarnym przekładzie.
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Podczas ostatniej konferencji Kurs na HR w Gdańsku, Marcin Grzegory z Invest in Pomerania, zadał widowni pytanie, „Kto z Państwa wie coś na temat projektu Invest in Pomerania”. Potem dodał, „Pytam, bo wiem, że nie ma nic gorszego niż opowiadania o rzeczach, które ludzie znają i kojarzą”. Miał rację.

Łukasz DudkoŁukasz Dudko

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, że wystarczyłoby pewnie na grubą książkę, ale skupmy się na dwóch kluczowych błędach: słabej analizie konkurencji oraz nieprzygotowaniu produktu i zespołu. Bez tego ekspansja na rynki zagraniczne nie ma szans.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Walter Isaacson, w podsumowaniu biografii Leonardo da Vinci, podsuwa nam sporą listę wniosków wynikających z działalności artysty, które można wykorzystać do rozwijania swojej kreatywności.