
Reklama.
Na celowniku koncernu znalazła się Rosja, choć napój ma być produkowany w Czechach. – W tym roku będziemy sprzedawać napój w sieciach detalicznych, centrach biznesowych i kawiarniach w Moskwie i Sankt Petersburgu – cytuje portal Wiadomości Handlowe przedstawicieli firmy w Rosji. – Jeżeli projekt się powiedzie, geografia sprzedaży zostanie poszerzona – dorzucał.
Coca-Cola i mleko roślinne
Ofensywa koncernu to wynik przejęcia istniejącej od 30 lat argentyńskiej marki Adez – pod którą to marką produkty zaczynają być sprzedawane w Europie. Firma reklamuje napoje jako adresowane do miłośników zdrowego stylu życia. Amerykanie przejęli tego producenta mleka roślinnego w ubiegłym roku i natychmiast zaczęli rozszerzać listę rynków, na których dostępny jest napój, zwłaszcza o rynki europejskie.
Ofensywa koncernu to wynik przejęcia istniejącej od 30 lat argentyńskiej marki Adez – pod którą to marką produkty zaczynają być sprzedawane w Europie. Firma reklamuje napoje jako adresowane do miłośników zdrowego stylu życia. Amerykanie przejęli tego producenta mleka roślinnego w ubiegłym roku i natychmiast zaczęli rozszerzać listę rynków, na których dostępny jest napój, zwłaszcza o rynki europejskie.
W Rosji Coca-Cola będzie musiała stoczyć intensywną batalię o rynek. Podobny produkt sprzedaje tam Danone: chodzi o markę Alpro. Moment jest jednak idealny – rynek konsumentów zainteresowanych roślinnym mlekiem gwałtownie rośnie. W 2017 r. sprzedaż tego typu produktów wzrosła dwukrotnie w porównaniu do 2016 r.