Coca-Cola chce podbijać serca poszukiwaczy wrażeń. Intensywna kampania nowego produktu

Nowy produkt Coca-Cola - mleko roślinne.
Nowy produkt Coca-Cola - mleko roślinne. Fot. 123rf.com
Coca Cola wprowadza mleko roślinne. Gigant branży spożywczej najwyraźniej szuka nowych nisz na rynku. Zaledwie kilka dni temu koncern zapowiedział wprowadzenie na rynek – co prawda egzotyczny, bo japoński – napoju z dodatkiem alkoholu. Teraz w Europie pojawi się nowy napój.


Na celowniku koncernu znalazła się Rosja, choć napój ma być produkowany w Czechach. – W tym roku będziemy sprzedawać napój w sieciach detalicznych, centrach biznesowych i kawiarniach w Moskwie i Sankt Petersburgu – cytuje portal Wiadomości Handlowe przedstawicieli firmy w Rosji. – Jeżeli projekt się powiedzie, geografia sprzedaży zostanie poszerzona – dorzucał.

Coca-Cola i mleko roślinne
Ofensywa koncernu to wynik przejęcia istniejącej od 30 lat argentyńskiej marki Adez – pod którą to marką produkty zaczynają być sprzedawane w Europie. Firma reklamuje napoje jako adresowane do miłośników zdrowego stylu życia. Amerykanie przejęli tego producenta mleka roślinnego w ubiegłym roku i natychmiast zaczęli rozszerzać listę rynków, na których dostępny jest napój, zwłaszcza o rynki europejskie.

W Rosji Coca-Cola będzie musiała stoczyć intensywną batalię o rynek. Podobny produkt sprzedaje tam Danone: chodzi o markę Alpro. Moment jest jednak idealny – rynek konsumentów zainteresowanych roślinnym mlekiem gwałtownie rośnie. W 2017 r. sprzedaż tego typu produktów wzrosła dwukrotnie w porównaniu do 2016 r.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Gdzie są podatki, tam zawsze będzie szara strefa. Tak wygląda "praca na czarno" w Polsce
0 0Podwójna jakość produktów w Europie potwierdzona. Ale to nie Polacy są gorszym sortem
0 0"Zielone kłamstwo" w Polsce. Tak próbują cię nabrać wielkie firmy
0 0Buty i piłki Adidasa polecą w kosmos. Chodzi o coś więcej niż trening dla astronautów
0 0Plan Szwedów: ZERO ofiar śmiertelnych na drogach. Oto czego możemy się od nich nauczyć
0 0Wyniki finansowe Ubera znów nisko pod kreską. Inwestorzy tracą cierpliwość

INNSPIRACJE

0 0Polak rozkręcił świetny biznes w USA. Zdradza, jak radzić sobie z porażką i brakiem motywacji
0 0W sukces tej Polki nikt nie wierzył. Uparła się i stworzyła rewolucyjny krem antysmogowy
0 0Ujawniają kulisy współpracy ze znaną siecią sklepów. Dziesiątki milionów długów i próby samobójcze
0 0Sapkowski przyznaje, że spór z CD Projektem go przerósł. "Pieniądze nic dla mnie nie znaczą"

STARTUPY

0 0Amerykańskim naukowcom się nie udało, a one to zrobiły. Tak powstały innowacyjne kosmetyki
0 0Start-up chce zasilać samochody wodą i alkoholem. Ale trochę się zapędzili