Zaniżona gramatura serków w Lidlu? Klient żąda wyjaśnień

W pięciu opakowaniach twarożku z Lidla brakowało w sumie 140 g produktu.
W pięciu opakowaniach twarożku z Lidla brakowało w sumie 140 g produktu. Fot. Łukasz Antczak / Agencja Gazeta
Lidl oszukuje na gramaturze swoich produktów – alarmuje jeden z użytkowników portalu Wykop, rozpoczynając w ten sposób prywatne śledztwo w sprawie twarożków sprzedawanych pod marką Pilos, marką własną sieci. Według niego waga produktów deklarowana opakowaniu znacząco rozmija się z rzeczywistością.

Autor wpisu kupił pięć opakowań twarożku. Po otworzeniu pierwszego uderzyła go niewielka ilość produktu – jak relacjonuje, pudełko było wypełnione zaledwie w połowie. Po zważeniu okazało się, że waga jest mniejsza o niemal jedną czwartą od deklarowanej.
- No dobra, może to błąd maszyny, może czasem się zdarzyć – konstatował klient. Sytuacja jednak powtórzyła się w trzech kolejnych przypadkach: zaledwie jedno z opakowań odpowiadało deklarowanej wadze.

- W sumie otrzymałem ponad 140 gramów produktu mniej. Absolutnie nie chodzi tutaj o pieniądze, bo to są grosze. Tylko sam fakt dopuszczania takich wybrakowanych produktów na półki sklepowe – dowodził autor wpisu. – Jeśli tutaj waga się nie zgadza, to z innymi produktami też może być coś nie tak – dorzucał.

Poprosiliśmy o komentarz sieć Lidl. - W firmie Lidl Polska przykładamy ogromną wagę do jakości oferowanych przez nas produktów, którą na bieżąco monitorujemy na każdym etapie łańcucha dostaw – rocznie przeprowadzamy ponad 6 600 badań w niezależnych laboratoriach badawczych - czytamy w odpowiedzi.


- Od naszych dostawców wymagamy certyfikatów jakościowych, takich jak IFS czy BRC na najwyższym poziomie, a także spełnienia szeregu wymagających kryteriów, także tych dotyczących standardów w procesie produkcyjnym - podkreślają przedstawiciele sieci.

- Odnosząc się do przytoczonej sytuacji, polecamy aby klient zgłosił się z produktem do sklepu, w którym dokonał zakupu lub skontaktował się z nami za pośrednictwem infolinii dla klientów, w celu wyjaśnienia sytuacji - dodają.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.