Zaskakujący gracz w rywalizacji o pluszaki. Świeżaki i Słodziaki będą miały poważnego konkurenta

Akcja lojalnościowa z pluszakami w roli głównej potrwa do stycznia przyszłego roku.
Akcja lojalnościowa z pluszakami w roli głównej potrwa do stycznia przyszłego roku. Fot. materiały prasowe
Popularność prostych pluszowych maskotek, które urozmaicają programy lojalnościowe w sklepach takich jak Biedronka czy Lidl, najwyraźniej nie umknęła uwadze innych branż. Na zamiłowaniu do pluszaków postanowiły zatem skorzystać inne branże. Do gry włączyła się właśnie sieć stacji MOYA.

Kraina Pluszu w Moya
Menedżerowie stacji stawiają na akcję lojalnościową o nazwie Kraina Pluszu. Mechanizm już znamy: to punkty w formie naklejek za wydane kwoty. W tym przypadku będzie to 1 punkt za 50 złotych wydanych na dowolne paliwo oraz 1 punkt za 10 złotych wysupłanych na produkty z logo Moya lub produkty z Caffe Moya.

Wystarczy skompletować 6 naklejek – na specjalnej karcie kolekcjonerskiej – by uzyskać rabat na produkty uwzględnione w ramach Krainy Pluszu (rabat może sięgnąć 77 proc.). Tu na klientów czekają, rzecz jasna, pluszaki: misie z serii Bear Brothers. Poza tym można też wybierać wśród produktów włoskiej marki Bellora; np. ręczników czy dywaników łazienkowych.

MOYA ma 180 stacji rozsianych po całej Polsce, a do końca przyszłego roku chce zwiększyć tę liczbę do 250. Miłośnikom pluszaków firma daje szansę aż do 8 stycznia 2019 r. (chyba że zapas pluszaków na danej stacji wyczerpie się wcześniej).
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.