Akcja lojalnościowa z pluszakami w roli głównej potrwa do stycznia przyszłego roku.
Akcja lojalnościowa z pluszakami w roli głównej potrwa do stycznia przyszłego roku. Fot. materiały prasowe
Reklama.
Kraina Pluszu w Moya
Menedżerowie stacji stawiają na akcję lojalnościową o nazwie Kraina Pluszu. Mechanizm już znamy: to punkty w formie naklejek za wydane kwoty. W tym przypadku będzie to 1 punkt za 50 złotych wydanych na dowolne paliwo oraz 1 punkt za 10 złotych wysupłanych na produkty z logo Moya lub produkty z Caffe Moya.
Wystarczy skompletować 6 naklejek – na specjalnej karcie kolekcjonerskiej – by uzyskać rabat na produkty uwzględnione w ramach Krainy Pluszu (rabat może sięgnąć 77 proc.). Tu na klientów czekają, rzecz jasna, pluszaki: misie z serii Bear Brothers. Poza tym można też wybierać wśród produktów włoskiej marki Bellora; np. ręczników czy dywaników łazienkowych.
MOYA ma 180 stacji rozsianych po całej Polsce, a do końca przyszłego roku chce zwiększyć tę liczbę do 250. Miłośnikom pluszaków firma daje szansę aż do 8 stycznia 2019 r. (chyba że zapas pluszaków na danej stacji wyczerpie się wcześniej).