Zaskakujący gracz w rywalizacji o pluszaki. Świeżaki i Słodziaki będą miały poważnego konkurenta

Akcja lojalnościowa z pluszakami w roli głównej potrwa do stycznia przyszłego roku.
Akcja lojalnościowa z pluszakami w roli głównej potrwa do stycznia przyszłego roku. Fot. materiały prasowe
Popularność prostych pluszowych maskotek, które urozmaicają programy lojalnościowe w sklepach takich jak Biedronka czy Lidl, najwyraźniej nie umknęła uwadze innych branż. Na zamiłowaniu do pluszaków postanowiły zatem skorzystać inne branże. Do gry włączyła się właśnie sieć stacji MOYA.

Kraina Pluszu w Moya
Menedżerowie stacji stawiają na akcję lojalnościową o nazwie Kraina Pluszu. Mechanizm już znamy: to punkty w formie naklejek za wydane kwoty. W tym przypadku będzie to 1 punkt za 50 złotych wydanych na dowolne paliwo oraz 1 punkt za 10 złotych wysupłanych na produkty z logo Moya lub produkty z Caffe Moya.

Wystarczy skompletować 6 naklejek – na specjalnej karcie kolekcjonerskiej – by uzyskać rabat na produkty uwzględnione w ramach Krainy Pluszu (rabat może sięgnąć 77 proc.). Tu na klientów czekają, rzecz jasna, pluszaki: misie z serii Bear Brothers. Poza tym można też wybierać wśród produktów włoskiej marki Bellora; np. ręczników czy dywaników łazienkowych.

MOYA ma 180 stacji rozsianych po całej Polsce, a do końca przyszłego roku chce zwiększyć tę liczbę do 250. Miłośnikom pluszaków firma daje szansę aż do 8 stycznia 2019 r. (chyba że zapas pluszaków na danej stacji wyczerpie się wcześniej).
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Geoblokowaniem nazywane są praktyki polegające na blokowaniu dostępu do stron internetowych lub przekierowywania na strony przewidziane dla danego rynku ze względu na przynależność państwową odwiedzającego. Takie praktyki uznawane są za dyskryminujące...

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.