IKEA w 30 sekund zniszczyła konkurencję. Ten spot będzie hitem nadchodzących świąt

Ikea pokazała swój spot świąteczny na Święta Bożego Narodzenia w 2018 roku
Ikea pokazała swój spot świąteczny na Święta Bożego Narodzenia w 2018 roku youtube.com/Ikea Polska
Nieco ponad 30 sekund – tyle wystarczyło Ikei do pozamiatania konkurencji w tegorocznej bitwie o najfajniejszy spot świąteczny. Szwedzki producent przenosi nas w nim do świata w klimacie Wesa Andersona.


Święta Bożego Narodzenia to w pierwszym rzędzie uczta dla ducha, ich oprawa jest jednak nie mniej ważna – przypomina nam jakby w swoim nowym spocie Ikea. Wysmakowane kadry przypominają nieco filmy Wesa Andersona i przenoszą nas w inny, bajkowy świat. Przy okazji, średnio subtelnie, reklamując kolejne elementy zastawy stołowej.

Mimo dość barokowego charakteru stylizacje zaprojektowane przez Elwirę Rutkowską powstały w zaledwie 9 dni. O wyborze projektantki zadecydowało jej zamiłowanie do przepychu i kolorów w każdym odcieniu.
Magia świątecznych reklam
Święta Bożego Narodzenia to szczególnie gorący okres dla branży marketingowej. Marki co roku prześcigają się w pomysłach na stworzenie najbardziej przemawiającej do wyobraźni czy poruszającej historii, która zaskarbi im przychylność klientów.

Dwa lata temu viralem stał się spot Allegro. Historia starszego pana, uczącego się angielskiego, by porozumieć się z wnuczką, chwyciła za serca widzów nie tylko polskiego internetu. Dostrzegły go też zagraniczne media – o reklamie napisały m.in. Independent, Time czy Daily Mail.


Świąteczne zestawienie najlepszych reklam z całego świata zrobił również nasz bloger Bartłomiej Foszer. Wśród jego faworytów znalazły się spoty sieci John Lewis, H&M, Sainsbury, Marks&Spencer oraz Allegro.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Igor IluninIgor Ilunin

Większość ludzi już jest przyzwyczajona do przyswajania danych i multimediów na wielu ekranach. Stąd oczekiwana, że samochody zapewnią podobne możliwości, są naturalne.

Piotr BuckiPiotr Bucki

Czasem na szkoleniach przeprowadzam pewien eksperyment. Proszę uczestników, żeby wskazali lewą i prawą stronę. Nic trudnego. Dla przeważającej większości. To jednak nie koniec eksperymentu.

Tomasz SwiebodaTomasz Swieboda

Polski rynek venture capital z roku na rok staje się coraz dojrzalszy i powoli zaczyna przypominać zachodnie ekosystemy. Tak w ostatnich dwóch latach wyglądała lokalna scena startupowa.