Nie zgadniecie, co Polsat pokaże o 20 w Wigilię. Ceny reklam przy filmie porażają

Polsat znów pokaże "Kevina samego w domu" i znów zarobi na tym miliony.
Polsat znów pokaże "Kevina samego w domu" i znów zarobi na tym miliony. Kadr z filmu "Kevin sam w domu"
Kilka lat temu Polsat usiłował nie wyemitować w przedświąteczny wieczór „Kevina samego w domu”. Podniosła się wrzawa i stacja została do tego zmuszona. O tej pory miliony widzów czekają na film a Polsat życzy sobie coraz więcej pieniędzy za reklamy towarzyszące tej produkcji. Teraz 30-sekundowe spoty są wycenione na ponad 80 tysięcy złotych.

"Kevin sam w domu" to absolutnie najdroższa pozycja w cenniku stacji na grudzień. Ale Polsat wie, co robi – w zeszłym roku film o perypetiach młodego McAllistera rozbił bank. W wigilijny wieczór oglądało go ok. 4,4 miliona widzów, czyli co trzeci Polak, który miał wtedy włączony telewizor.

Warto też zauważyć, że Polsat i tak obniżył ceny w stosunku do zeszłego roku. W Wigilię 2017 reklamy przy Kevinie kosztowały nawet 107 tysięcy za 30 sekund (wszystkie ceny netto i bez rabatów), podaje serwis wirtualnemedia.pl.

Inne pozycje tańsze
W pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia najdroższą pozycją w cenniku reklam jest czas między wieczornym serwisem informacyjnym i sportowym oraz pogodą. Pół minuty kosztuje 61 – 63 tysiące złotych.

Sporo tańsze będą spoty emitowane podczas sylwestrowej imprezy Polsatu, tradycyjnie nafaszerowanej reklamami jak barszcz uszkami. Najdroższe kosztują ok. 37 tysięcy złotych.

Gwoli przypomnienia: trików stosowanych przez Kevina w filmie, nie należy powtarzać w domu. Są śmiertelnie groźne.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.