Nie zgadniecie, co Polsat pokaże o 20 w Wigilię. Ceny reklam przy filmie porażają

Polsat znów pokaże "Kevina samego w domu" i znów zarobi na tym miliony.
Polsat znów pokaże "Kevina samego w domu" i znów zarobi na tym miliony. Kadr z filmu "Kevin sam w domu"
Kilka lat temu Polsat usiłował nie wyemitować w przedświąteczny wieczór „Kevina samego w domu”. Podniosła się wrzawa i stacja została do tego zmuszona. O tej pory miliony widzów czekają na film a Polsat życzy sobie coraz więcej pieniędzy za reklamy towarzyszące tej produkcji. Teraz 30-sekundowe spoty są wycenione na ponad 80 tysięcy złotych.


"Kevin sam w domu" to absolutnie najdroższa pozycja w cenniku stacji na grudzień. Ale Polsat wie, co robi – w zeszłym roku film o perypetiach młodego McAllistera rozbił bank. W wigilijny wieczór oglądało go ok. 4,4 miliona widzów, czyli co trzeci Polak, który miał wtedy włączony telewizor.

Warto też zauważyć, że Polsat i tak obniżył ceny w stosunku do zeszłego roku. W Wigilię 2017 reklamy przy Kevinie kosztowały nawet 107 tysięcy za 30 sekund (wszystkie ceny netto i bez rabatów), podaje serwis wirtualnemedia.pl.

Inne pozycje tańsze
W pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia najdroższą pozycją w cenniku reklam jest czas między wieczornym serwisem informacyjnym i sportowym oraz pogodą. Pół minuty kosztuje 61 – 63 tysiące złotych.

Sporo tańsze będą spoty emitowane podczas sylwestrowej imprezy Polsatu, tradycyjnie nafaszerowanej reklamami jak barszcz uszkami. Najdroższe kosztują ok. 37 tysięcy złotych.

Gwoli przypomnienia: trików stosowanych przez Kevina w filmie, nie należy powtarzać w domu. Są śmiertelnie groźne.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Magda StawskaMagda Stawska

Aby trwać trzeba przetrwać. Aby przetrwać trzeba działać. Człowiek od wieków poszukuje sposobów na bezpieczne trwanie.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Ocieplenie klimatu staje się faktem, odczuwalne jest na masową skalę. Był to jeden z głównych powodów, dla którego założyłem Vertigo Green Energy.

Piotr BuckiPiotr Bucki

5 listopada 2016 roku portal BuzzFeed opublikował quiz. Do dziś zrobiło go ponad 5 milionów kobiet i kilkuset mężczyzn.