Motywacja przez cały rok. Te kobiety wiedzą, jak wytrwać w noworocznych postanowieniach

Według badań większość ludzi nie potrafi wytrwać w postanowieniach noworocznych.
Według badań większość ludzi nie potrafi wytrwać w postanowieniach noworocznych. Fot. Kornelia Głowacka-Wolf / Agencja Gazeta
Postanowień noworocznych trudno dotrzymać. Motywacja najczęściej z miesiąca na miesiąc jest coraz niższa, co zresztą wykazują badania. Z pomocą utrzymania jej na równie wysokim poziomie, co na początku Nowego Roku, przychodzi bezpłatny kurs online „Jak wyznaczyć sobie cel i być w nim wytrwałym?” udostępniony przez Fundację Sukces Pisany Szminką.

Zgodnie z badaniami uniwersytetu Scranton w Pensylwanii aż 92 proc. osób nie potrafi dotrzymać swoich noworocznych założeń. Niską skutecznością w spełnieniu postanowień wykazują się również Polacy - według badań CBOS z 2017 r. tylko 10 proc. badanych osiągnęło swój cel.

Jak wytrwać w dążeniu do celu?
W sprostaniu życiowym wyzwaniom, które sami przed sobą stawiamy, pomóc może kurs „Jak wyznaczyć sobie cel i być w nim wytrwałym?”. Udostępniony przez Fundację Sukces Pisany Szminką w ramach programu Sukces TO JA i prowadzony przez coacha Karolinę Cwalinę, skierowany jest przede wszystkim do kobiet, chcących zyskać motywację do działania i lepiej zarządzać czasem.

Kurs „Jak wyznaczyć sobie cel i być w nim wytrwałym?” dostępny jest pod udostępnionym linkiem. To niejedyne warsztaty, jakie organizowane są przez Fundację. Więcej informacji znajdziecie na stronie: sukcestoja.pl/konferencje-i-warsztaty/
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Bartłomiej DąbkowskiBartłomiej Dąbkowski

Pewne książki warto przeczytać, inne trzeba. Do tej drugiej kategorii zalicza się z pewnością „Siła Nawyku”, której autorem jest Charles Duhigg. Jak tłumaczy już sam podtytuł, książka pozwala zrozumieć „dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie”. Otóż okazuje się, że mózg działa według pewnych schematów.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.