Primark pojawi się w Polsce lada chwila. Jest przeciek w sprawie daty otwarcia i lokalizacji sklepów

Sklep Primarka w Niemczech
Sklep Primarka w Niemczech 123rf.com/rclassenlayouts/zdjęcie seryjne
Pierwszy sklep Primarka zostanie otwarty w Warszawie już za kilka miesięcy. Docelowo irlandzka sieciówka chce jednak otworzyć nad Wisłą aż cztery punkty.


Pierwsze doniesienia o wejściu Primarka do Polski pojawiły się w lipcu tego roku. „Puls Biznesu” powołując się na swoich informatorów podał wówczas, że najbardziej prawdopodobną lokalizacją będzie warszawska Galeria Młociny.

Teraz dziennik potwierdza te informacje. Stołeczny Primark ma mieć 7 tys. metrów kwadratowych, a jego otwarcie (które zbiegnie się z otwarciem całej galerii handlowej) zaplanowane jest na wiosnę 2019 roku.

Na tym ekspansja Irlandczyków ma się jednak nie zakończyć. Łącznie Primark chce otworzyć 4 sklepy – jeden z nich będzie w Krakowie, dokładna lokalizacja nie jest jeszcze znana. Wcześniej PB spekulował, że może być to jeden z marketów budowlanych.

Przedstawiciele Associated British Foods podkreślają, że za decyzją o wejściu do Polski stoi zainteresowanie ich sklepem w Berlinie, gdzie ma się pojawiać bardzo wielu naszych rodaków.

Primark – czego możemy się spodziewać?
Na swojej oficjalnej stronie internetowej Primark podaje, że działa w 11 krajach w Europie i Ameryce. Łącznie ma 350 sklepów. Za granicą sieć zasłynęła przede wszystkich z szokująco niskich cen. T-shirt, spodenki czy klapki za równowartość 10-15 zł, to u nich codzienność, a nie wyjątkowa promocja.

– To sklepy mające pełny przekrój odzieży, wykorzystujące trendowe marki, takie jak Harry Potter, i oferują bardzo niskie ceny. To taki Ryanair dla odzieży. Myślę, że stworzy nowy segment cenowy, poniżej istniejących obecnie – tłumaczył w rozmowie z INNPoland.pl Krzysztof Obłój, ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego i międzynarodowego z Akademii imienia Leona Koźmińskiego.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.