Nowy sponsor tytularny na bolidzie Kubicy. Ta tajemnicza firma może nieźle nawywijać na rynku

Jeszcze dwa tygodnie temu na bolidzie Kubicy nie było logo ROKiT. Teraz jest to nowy sponsor tytularny. Co to za firma, czym się zajmuje?
Jeszcze dwa tygodnie temu na bolidzie Kubicy nie było logo ROKiT. Teraz jest to nowy sponsor tytularny. Co to za firma, czym się zajmuje? Fot. Dawid Żuchowicz / Agencja Gazeta
Wszyscy mówią o sponsoringu Orlenu, a mało kto zauważył, że na bolidzie Roberta Kubicy pojawiło się niebieskie logo – firmy ROKiT. Nowy sponsor tytularny zespołu Williamsa zastąpił w tej roli producenta wermutu, Martini. ROKiT to firma, która energicznie promuje ideę „inteligentnych miast” – z niemałymi sukcesami w przekuwaniu jej w konkrety.


Telekomunikacyjny „czarny koń” – tak można określić rolę, jaką ROKiT może odegrać na rynku telekomunikacyjnym w kolejnych latach. Firma jest w tej chwili znana przede wszystkim ze smartfonów, sprzedawanych w stosunkowo umiarkowanych cenach. Promuje też technologię, pozwalającą oglądać obrazy 3D bez użycia okularów dostosowujących obraz do możliwości oka.

Idealny partner
Do tego jednak dorzucane są inne produkty i usługi. ROKiT inwestuje w innowacyjne sieci wi-fi, technologie związane z bezpieczeństwem domu oraz sprzedaż ubezpieczeń. ROK Brands – grupa, do której należy ROKiT – zajmuje się też m.in. energetykami, alkoholami i kosmetykami.

– Uruchomienie takiej firmy jak ROKiT wymagało od nas znalezienia globalnej platformy, dzięki której będziemy mogli przedstawić historię naszych innowacji – skwitował jeden z współzałożycieli firmy, Jonathan Kendrick. – Williams jest dla nas idealnym partnerem. Dzięki nim możemy prezentować kibicom nowe technologie. To początek ambitnej i ekscytującej drogi, która ma przywrócić Williams na podium F1 – podkreślił.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Igor IluninIgor Ilunin

Większość ludzi już jest przyzwyczajona do przyswajania danych i multimediów na wielu ekranach. Stąd oczekiwana, że samochody zapewnią podobne możliwości, są naturalne.

Piotr BuckiPiotr Bucki

Czasem na szkoleniach przeprowadzam pewien eksperyment. Proszę uczestników, żeby wskazali lewą i prawą stronę. Nic trudnego. Dla przeważającej większości. To jednak nie koniec eksperymentu.

Tomasz SwiebodaTomasz Swieboda

Polski rynek venture capital z roku na rok staje się coraz dojrzalszy i powoli zaczyna przypominać zachodnie ekosystemy. Tak w ostatnich dwóch latach wyglądała lokalna scena startupowa.