Nowy sponsor tytularny na bolidzie Kubicy. Ta tajemnicza firma może nieźle nawywijać na rynku

Jeszcze dwa tygodnie temu na bolidzie Kubicy nie było logo ROKiT. Teraz jest to nowy sponsor tytularny.
Jeszcze dwa tygodnie temu na bolidzie Kubicy nie było logo ROKiT. Teraz jest to nowy sponsor tytularny. Fot. Dawid Żuchowicz / Agencja Gazeta
Wszyscy mówią o sponsoringu Orlenu, a mało kto zauważył, że na bolidzie Roberta Kubicy pojawiło się niebieskie logo – firmy ROKiT. Nowy sponsor tytularny zespołu Williamsa zastąpił w tej roli producenta wermutu, Martini. ROKiT to firma, która energicznie promuje ideę „inteligentnych miast” – z niemałymi sukcesami w przekuwaniu jej w konkrety.

Telekomunikacyjny „czarny koń” – tak można określić rolę, jaką ROKiT może odegrać na rynku telekomunikacyjnym w kolejnych latach. Firma jest w tej chwili znana przede wszystkim ze smartfonów, sprzedawanych w stosunkowo umiarkowanych cenach. Promuje też technologię, pozwalającą oglądać obrazy 3D bez użycia okularów dostosowujących obraz do możliwości oka.

Idealny partner
Do tego jednak dorzucane są inne produkty i usługi. ROKiT inwestuje w innowacyjne sieci wi-fi, technologie związane z bezpieczeństwem domu oraz sprzedaż ubezpieczeń. ROK Brands – grupa, do której należy ROKiT – zajmuje się też m.in. energetykami, alkoholami i kosmetykami.

– Uruchomienie takiej firmy jak ROKiT wymagało od nas znalezienia globalnej platformy, dzięki której będziemy mogli przedstawić historię naszych innowacji – skwitował jeden z współzałożycieli firmy, Jonathan Kendrick. – Williams jest dla nas idealnym partnerem. Dzięki nim możemy prezentować kibicom nowe technologie. To początek ambitnej i ekscytującej drogi, która ma przywrócić Williams na podium F1 – podkreślił.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Piotr BuckiPiotr Bucki

Aaron Sorkin – amerykański dramaturg, scenarzysta, reżyser i producent filmowy i telewizyjny – przekonuje, że jeśli nie masz w swojej opowieści takich słów jak „ale”, „jednak”, „z wyjątkiem”, „poza”, „tymczasem”, to nie stworzysz dobrej historii. Jeśli nie masz właśnie takich słów funkcyjnych, to nie masz też dobrej narracji do swojej prezentacji.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Całkiem niedawno rozpoczął się nowy rok 2019. Jaki był poprzedni dla mnie i mojej firmy? Odpowiem obiektywnie i szczerze. Dobry. Z dumą mogę powiedzieć, że cały czas rośniemy, notujemy zyski, a pracy nie brakuje. Jest to zasługa kilku składowych. Po pierwsze wzrastającej świadomości co do sektora odnawialnych źródeł energii.

Krzysztof SurgutKrzysztof Surgut

Twoja Firma została zaatakowana przez hakerów? No to może warto odpowiedzieć im "Pięknym za Nadobne" i przygotować lub zlecić kontratak? To nie jest najlepszy pomysł. Dlaczego? Zapraszam do lektury.