Jeszcze dwa tygodnie temu na bolidzie Kubicy nie było logo ROKiT. Teraz jest to nowy sponsor tytularny. Co to za firma, czym się zajmuje?
Jeszcze dwa tygodnie temu na bolidzie Kubicy nie było logo ROKiT. Teraz jest to nowy sponsor tytularny. Co to za firma, czym się zajmuje? Fot. Dawid Żuchowicz / Agencja Gazeta
Reklama.
Telekomunikacyjny „czarny koń” – tak można określić rolę, jaką ROKiT może odegrać na rynku telekomunikacyjnym w kolejnych latach. Firma jest w tej chwili znana przede wszystkim ze smartfonów, sprzedawanych w stosunkowo umiarkowanych cenach. Promuje też technologię, pozwalającą oglądać obrazy 3D bez użycia okularów dostosowujących obraz do możliwości oka.
Idealny partner
Do tego jednak dorzucane są inne produkty i usługi. ROKiT inwestuje w innowacyjne sieci wi-fi, technologie związane z bezpieczeństwem domu oraz sprzedaż ubezpieczeń. ROK Brands – grupa, do której należy ROKiT – zajmuje się też m.in. energetykami, alkoholami i kosmetykami.
– Uruchomienie takiej firmy jak ROKiT wymagało od nas znalezienia globalnej platformy, dzięki której będziemy mogli przedstawić historię naszych innowacji – skwitował jeden z współzałożycieli firmy, Jonathan Kendrick. – Williams jest dla nas idealnym partnerem. Dzięki nim możemy prezentować kibicom nowe technologie. To początek ambitnej i ekscytującej drogi, która ma przywrócić Williams na podium F1 – podkreślił.