Klienci Auchan w szoku na widok torby ze swastyką. Sieć komentuje sprawę

Auchan nie zauważył, że sprzedawał torby z nadrukowaną swastyką.
Auchan nie zauważył, że sprzedawał torby z nadrukowaną swastyką. Fot. Grzegorz Skowronek / AG
Symbol swastyki nadrukowany na turystycznej torebce, tzw. nerce kupionej w sklepie Auchan, zauważyła mieszkanka Krakowa. Nazistowski znak umieszczony był pod spodem saszetki, klientka zauważyła go dopiero po kilku tygodniach użytkowania. Przedstawiciele sieci Auchan przyznają, że nie zauważyli błędu i podjęli decyzję o wycofaniu produktów ze sprzedaży.


Swastyka na nerce
Faszystowski orzeł trzymający w szponach swastykę, czyli godło III Rzeszy, znalazła na swojej torebce mieszkanka Krakowa. – Jestem w szoku. Przez kilka tygodni chodziłam z torebką, na której są nazistowskie symbole. W życiu bym nie pomyślałam, że w sieci marketów może być sprzedawane coś takiego – mówiła oburzona kobieta w rozmowie z „Gazetą Krakowską”.

Po nagłośnieniu sprawy przez małopolskie media, rzeczniczka prasowa Auchan Polska, Dorota Patejko w rozmowie z PAP przyznała, że towar pochodził od dostawcy zewnętrznego. Po kontroli okazało się, że swastyka znajdowała się na co dziesiątej nerce.

– Niestety, nie byliśmy w stanie wychwycić tego błędu, stąd niedopatrzenie z naszej strony – mówi przedstawicielka Auchan.

Towar wycofany ze sklepów
Torebki z nadrukowanym symbolem swastyki właśnie zostają wycofywane ze sprzedaży.

Kilka tygodni temu o produkty rodem z czasów II wojny światowej została oskarżona niemiecka sieć Lidl. Dziennikarzom portalu wPolityce.pl pasiaste niebieskie koszule z oferty sklepu, skojarzyły się z "obozowymi pasiakami".
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Zrobił aplikację, bo chciał pomóc mamie. Okazała się takim hitem, że rzucił pracę i założył firmę
0 0Przepis PiS-u na bezkarność. Człowiek partii na czele najważniejszego organu kontroli w państwie
0 0Para Polaków zrobiła biznes... na psich głowach. Sprzedają swoje rzeźby na całym świecie
0 0Stoją w kolejkach, kupują buty i sprzedają je drożej. Na parze zarabiają nawet 5 tys. zł
0 0E-sport w Polsce potrzebuje pracowników. Ale uczelnie nie potrafią ich kształcić