Seks w basenie i rozwalony pokój. Tak polscy hotelarze wspominają tegoroczną majówkę

Polscy hotelarze liczą straty po deszczowej majówce.
Polscy hotelarze liczą straty po deszczowej majówce. flickr.com / Debs / CC BY 2.0
Co robić w majówkę, jak jest brzydka pogoda? Zdemolować pokój hotelowy – takie wnioski można wysnuć z wyników ankiety przeprowadzonej wśród hotelarzy przez platformę noclegi.pl. Okazuje się, że zła pogoda w majówkę zachęcała wczasowiczów do wandalizmu. Jeden z właścicieli po wyjeździe turystów nie rozpoznał zdemolowanego pokoju.


Rekompensata za złą pogodę
Krnąbrni turyści to istna bolączka hotelarzy. Okazji do złego zachowania robi się więcej, kiedy pogoda nie sprzyja, więc wczasowicze są uwięzieni w hotelowym pokoju. Wyrzucony przez okno telewizor, głośne imprezy, waletowanie dodatkowych gości, próby zakradnięcia się do kuchni czy zjedzenie śniadania bez uiszczenia opłaty - tak właściciele hoteli wspominają tegoroczną majówkę, podczas której zabrakło dobrej pogody.

Gospodarze w tym roku skarżyli się również na klientów poszukujących dodatkowych wrażeń. Turyści próbowali skorzystać z atrakcji poza godzinami otwarcia, np. wkraść się na basen, do groty solnej czy sauny. Jednej parze się udało – przyłapano ich na uprawianiu seksu w basenie.

Sposoby na szkody
Jak opowiada w rozmowie z RMF24 Agnieszka Wirkowska z noclegi.pl, hotelarze mają swoje sposoby na radzenie sobie z wyrządzonymi szkodami. – Dlatego właściciele wpisują w regulaminy, że nie można organizować imprez, albo wymagają potwierdzenia rezerwacji kartą płatniczą. Młodzi ludzie, nawet jeśli mają karty, to boją się podawać swoje prawdziwe dane – wspomina.


– Coraz częściej zdarza się też, że goście przy wyjeździe zgłaszają listę mniej lub bardziej wydumanych zastrzeżeń, licząc że obniżą opłatę za nocleg. A nawet, że nie zamierzają zapłacić za pobyt wcale, przed czym nie sposób się zabezpieczyć bez przedpłaty, czy potwierdzenia karty – dodaje.

Jak pisaliśmy w INNPoland.pl, serwis Nocleg.pl przeprowadził badania w Polsce i na Węgrzech, z którego wynikło, że aż 85 proc. hoteli i pensjonatów narzeka na ginące wyposażenie pokoi. Sposobem na to ma być tworzenie czarnych list klientów.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Zrobił aplikację, bo chciał pomóc mamie. Okazała się takim hitem, że rzucił pracę i założył firmę
0 0Przepis PiS-u na bezkarność. Człowiek partii na czele najważniejszego organu kontroli w państwie
0 0Para Polaków zrobiła biznes... na psich głowach. Sprzedają swoje rzeźby na całym świecie
0 0Stoją w kolejkach, kupują buty i sprzedają je drożej. Na parze zarabiają nawet 5 tys. zł
0 0E-sport w Polsce potrzebuje pracowników. Ale uczelnie nie potrafią ich kształcić