Lidl ruszył z mocną promocją. Chce pokazać, że zakupy online nie są takie straszne

Olbrzymi jednorożec jest dostępny w najnowszej ofercie Lidla. Można go zamówić, nie płacąc za przesyłkę.
Olbrzymi jednorożec jest dostępny w najnowszej ofercie Lidla. Można go zamówić, nie płacąc za przesyłkę. Materiały prasowe
Lidl che zachęcić klientów do dokonywania zakupów online. W tym celu rusza z promocją, która ma przekonać ludzi, że nie trzeba wychodzić z domu, żeby zrobić zakupy. Bo Polacy i owszem, z e-zakupów chętnie korzystają, ale kupują raczej gabaryty i produkty o długim terminie ważności, unikają świeżych produktów.


Klienci sklepu od dziś, czyli 13 maja do niedzieli 19 maja, mogą dokonać zakupów na stronie Lidla bez płacenia za przesyłkę. Niezależnie od wartości złożonego zamówienia zostanie ono dostarczone za darmo w przeciągu trzech dni, prosto pod drzwi klienta.

Wśród produktów dostępnych na Lidl online znajdzie się np. dmuchany jednorożec XXL o długości prawie 5 metrów. Dodatkową zaletą tego produktu jest chłodziarka do butelek oraz osiem uchwytów na napoje.

Co w ofercie?
Oprócz tego w sklepach dostępnych będzie wiele innych produktów. Dla pragnących relaksu dostępne są baseny i maty do ćwiczeń oraz odzież sportowa. Dla majsterkowiczów przygotowano narzędzia. Lecz co najważniejsze do sprzedaży trafią torebki Michaela Korsa.

Lild proekologiczny
Lidl puszcza oko nie tylko w stronę klientów. Sieć zdecydowała się zadbać o naturę i skończyć ze sprzedażą plastikowych słomek, sztućców czy kubeczków. Ten prosty ruch pozwoli wyeliminować ze środowiska naturalnego około 140 ton plastiku.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Magda StawskaMagda Stawska

Aby trwać trzeba przetrwać. Aby przetrwać trzeba działać. Człowiek od wieków poszukuje sposobów na bezpieczne trwanie.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Ocieplenie klimatu staje się faktem, odczuwalne jest na masową skalę. Był to jeden z głównych powodów, dla którego założyłem Vertigo Green Energy.

Piotr BuckiPiotr Bucki

5 listopada 2016 roku portal BuzzFeed opublikował quiz. Do dziś zrobiło go ponad 5 milionów kobiet i kilkuset mężczyzn.