Masz problemy z Google Pay? Wielu użytkownikom pomogło usunięcie zupełnie innej aplikacji...

Użytkownicy aplikacji od kilku dni mają z nią problemy
Użytkownicy aplikacji od kilku dni mają z nią problemy dennizn / 123rf.com
Od kilku dni użytkownicy aplikacji Google Pay mają problemy z dokonywaniem płatności przy użyciu telefonu. Części pomaga aktualizacja aplikacji, innym... usunięcie z telefonu z aplikacji Rossmanna. Jak na razie nie wiadomo, kiedy płatności zaczną działać.


Nie trzeba zabierać karty płatniczej - wystarczy telefon. To była jedna z obietnic Google Pay, które słyszeliśmy gdy aplikacja wchodziła do Polski.

Dzięki połączeniu wszystkich kart płatniczych przypisanych do konta, możliwe jest płacenie za zakup w sklepach stacjonarnych i internetowych, a także za zakup aplikacji. To wszystko bez konieczności wypełniania długich formularzy – wystarczy zaledwie kilka kliknięć.

Od kilku dni użytkownicy aplikacji mają jednak problem z płatnościami. Aplikacja odmawia po prostu płatności, przez co nie dochodzą one do skutku. Najwięcej komentarzy pod aplikacją w sklepie Google jest z dnia 14 maja tego roku. Problemy nie dotyczą wyłącznie jednego modelu smartfonów, więc problem najprawdopodobniej tkwi w aplikacji.

Nadal masz problem? Usuń tę aplikację
Problem znany jest przez producenta aplikacji, a w tej chwili trwają prace nad jego rozwiązaniem. W nocy z piątku na sobotę miała miejsce aktualizacja aplikacji, jednak część użytkowników nadal twierdzi, że problemy z płatnością występują.


Części użytkowników pomaga natomiast... odinstalowanie dowolnej aplikacji, która korzysta z moduł NFC w telefonie.

- Z informacji pozyskanych od firmy Google wynika, że zmiany wprowadzone przez jednego z producentów telefonów z systemem Android mogły spowodować ograniczenie pamięci podręcznej w aplikacji NFC. Stąd odinstalowanie przez użytkowników jakiejkolwiek aplikacji, która korzysta z NFC pomagało przywrócić funkcjonalność płatności zbliżeniowych - mówi w rozmowie z INNPoland Agata Nowakowska, rzecznik prasowy Rossmanna.

Część Polaków tego typu problemy mogą odstręczać od powierzenia swoich płatności Google. Według statystyk połowa z nas broni się przez tym rękami i nogami - przecież to poufne dane i nie ma pewności, że nie zostaną wykorzystane do kradzieży. Zresztą im mniej podmiotów ma dostęp do danych z karty, tym bezpieczniej.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Zrobił aplikację, bo chciał pomóc mamie. Okazała się takim hitem, że rzucił pracę i założył firmę
0 0Para Polaków zrobiła biznes... na psich głowach. Sprzedają swoje rzeźby na całym świecie
0 0Stoją w kolejkach, kupują buty i sprzedają je drożej. Na parze zarabiają nawet 5 tys. zł
0 0E-sport w Polsce potrzebuje pracowników. Ale uczelnie nie potrafią ich kształcić
0 0Pływa w syrenim ogonie i uczy tego innych. "Dla syren nie ma górnej granicy wiekowej"