Popularna Arkadia zmienia nazwę. Warszawskie centrum handlowe będzie częścią globalnej marki

Arkadia zmieni nazwę na Westfield Arkadia.
Arkadia zmieni nazwę na Westfield Arkadia. Fot. Franciszek Mazur / Agencja Gazeta
Jedno z najpopularniejszych i największych centrów handlowych wkrótce zmodyfikuje swoją nazwę. Ma to związek z przejęciem globalnej marki przez właściciela stołecznej galerii.


Arkadia będzie działać pod globalną marką
Westfield Arkadia – taką nazwę 25 września br. otrzyma centrum handlowe. Westfield jest jest globalną marką B2B i B2C dla sieci sprzedaży, punktów rekreacyjnych, rozrywkowych i gastronomicznych – podaje Business Insider.

Unibail-Rodamco, obecny właściciel Arkadii wykupił Westfield w 2018 roku. Tym samym powstała nowa nazwa Unibail-Rodamco-Westfield. Po jej brandem działają centra handlowe w Londynie, Kalifornii, czy w Nowym Jorku. Teraz dojdą do tego galerie we Francji, Szwecji, Czechach i Polsce.

Zakątek technologiczny w Arkadii
Rok temu pisaliśmy w INNPoland.pl o otwarciu dwóch sklepów. Najpierw w Arkadii pojawił się drugi w Polsce salon Xiaomi. Trzeba przyznać, że wygląda dobrze i jest nieźle zaopatrzony. Znajdziemy w nim pełną ofertę smartfonów chińskiej marki i sporo innych produktów.


Własny sklep otworzył także Huawei. Tym samym w warszawskiej galerii powstał zakątek technologiczny, bowiem salony Xiaomi i Samsunga mieszczą się nieopodal.

Sklep Huawei pełni kilka funkcji, zresztą przedstawiciele marki jak ognia unikają określenia "sklep". To coś, co na zachodzie określa się jako "house of brand". Znajdzie się tam miejsce na sprzedaż produktów, na serwis oraz na organizowanie spotkań i wydarzeń.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Magda StawskaMagda Stawska

Aby trwać trzeba przetrwać. Aby przetrwać trzeba działać. Człowiek od wieków poszukuje sposobów na bezpieczne trwanie.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Ocieplenie klimatu staje się faktem, odczuwalne jest na masową skalę. Był to jeden z głównych powodów, dla którego założyłem Vertigo Green Energy.

Piotr BuckiPiotr Bucki

5 listopada 2016 roku portal BuzzFeed opublikował quiz. Do dziś zrobiło go ponad 5 milionów kobiet i kilkuset mężczyzn.