Odwołano lot przez awanturującego się Polaka. "Pozwę was na 100 milionów"

Polak pod wpływem substancji zmieniających świadomość zrobił awanturę załodze i pasażerom
Polak pod wpływem substancji zmieniających świadomość zrobił awanturę załodze i pasażerom screen z YouTube.com / jl4444
Odwołany lot, samolot pełen zirytowanych pasażerów i popisy oratorskie na pokładzie – taki był efekt nadużycia jakiejś substancji psychoaktywnej przez Mariusza B. Przedstawiający się jako student prawa i człowiek codziennie bywający w sądzie, stał się dziś niechlubnym bohaterem mediów społecznościowych.


Film z udziałem awanturującego się pasażera oglądają tysiące ludzi na całym świecie. Z opisu wynika, że sytuacja miała miejsce na pokładzie maszyny linii American Airlines. Bliższe szczegóły nie są znane.

Odszkodowanie dla pasażerów
Sfilmowano mężczyznę awanturującego się z personelem pokładowym. Nie wiadomo, jaka była przyczyna sprzeczki – prawdopodobnie obsługa chciała przesadzić lub w ogóle wysadzić krewkiego pasażera.

Ten zaczął filmować personel pokładowy, twierdząc, że pełni on służbę publiczną i wolno mu to robić. Bo studiuje prawo i w sądzie bywa codziennie. W pewnym momencie zrobił się wulgarny. On sam nie miał problemu z tym, że jest filmowany. Przedstawił się do kamery (stąd wiadomo, że nazywa się Mariusz B.) i zaczął opowiadać o sobie.
Mężczyzna nie reagował na polecenia obsługi, groził, że „zrobi tak, jak pewien sprytny Chińczyk i pozwie linie nie na 20, ale na 100 mln dolarów i wygra”.

W końcu po naprawdę długiej wymianie zdań, przeplatanych bełkotliwym monologiem Mariusza B., kapitan podjął decyzję o odwołaniu lotu. Mężczyzna został potem siłą usunięty z samolotu.
Gdyby bardziej uważał na zajęciach z prawa, wiedziałby, że teraz to on zostanie pozwany przez linie lotnicze. A z takim dowodem, jak ten film na YouTube, raczej nie ma szans na wygraną.

Odszkodowanie otrzymają też pasażerowie. Ostatnio w Sądzie Okręgowym w Warszawie zapadł wyrok w sprawie lotu opóźnionego o 3 godziny i 3 sekundy – na korzyść klienta. Unijne prawo stanowi, że odszkodowanie z tytułu opóźnienia lotu przysługuje pasażerom, gdy wynosi ono przynajmniej 3 godziny. Wymiar sprawiedliwości uznał, że 3 sekundy przesądziły o obowiązku wypłaty odszkodowania przez przewoźnika.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...

BLOGI

NAJNOWSZE WPISY

Marek PorzeżyńskiMarek Porzeżyński

Unia Europejska zgodnie ustanowiła ramy umożliwiające karanie za dokonanie cyberataków zagrażających poszczególnym państwom.

Jarosław TrelaJarosław Trela

Ocieplenie klimatu staje się faktem, odczuwalne jest na masową skalę. Był to jeden z głównych powodów, dla którego założyłem Vertigo Green Energy.

Igor IluninIgor Ilunin

Nasze samochody jeszcze nie jeżdżą samodzielnie. Na pewno też nie latają. Ale postęp technologiczny ostatnich kilku lat jest zadziwiający.