Reklama.
Film z udziałem awanturującego się pasażera oglądają tysiące ludzi na całym świecie. Z opisu wynika, że sytuacja miała miejsce na pokładzie maszyny linii American Airlines. Bliższe szczegóły nie są znane.
Odszkodowanie dla pasażerów
Sfilmowano mężczyznę awanturującego się z personelem pokładowym. Nie wiadomo, jaka była przyczyna sprzeczki – prawdopodobnie obsługa chciała przesadzić lub w ogóle wysadzić krewkiego pasażera.
Sfilmowano mężczyznę awanturującego się z personelem pokładowym. Nie wiadomo, jaka była przyczyna sprzeczki – prawdopodobnie obsługa chciała przesadzić lub w ogóle wysadzić krewkiego pasażera.
Ten zaczął filmować personel pokładowy, twierdząc, że pełni on służbę publiczną i wolno mu to robić. Bo studiuje prawo i w sądzie bywa codziennie. W pewnym momencie zrobił się wulgarny. On sam nie miał problemu z tym, że jest filmowany. Przedstawił się do kamery (stąd wiadomo, że nazywa się Mariusz B.) i zaczął opowiadać o sobie.
Mężczyzna nie reagował na polecenia obsługi, groził, że „zrobi tak, jak pewien sprytny Chińczyk i pozwie linie nie na 20, ale na 100 mln dolarów i wygra”.
W końcu po naprawdę długiej wymianie zdań, przeplatanych bełkotliwym monologiem Mariusza B., kapitan podjął decyzję o odwołaniu lotu. Mężczyzna został potem siłą usunięty z samolotu.
Gdyby bardziej uważał na zajęciach z prawa, wiedziałby, że teraz to on zostanie pozwany przez linie lotnicze. A z takim dowodem, jak ten film na YouTube, raczej nie ma szans na wygraną.
Gdyby bardziej uważał na zajęciach z prawa, wiedziałby, że teraz to on zostanie pozwany przez linie lotnicze. A z takim dowodem, jak ten film na YouTube, raczej nie ma szans na wygraną.
Odszkodowanie otrzymają też pasażerowie. Ostatnio w Sądzie Okręgowym w Warszawie zapadł wyrok w sprawie lotu opóźnionego o 3 godziny i 3 sekundy – na korzyść klienta. Unijne prawo stanowi, że odszkodowanie z tytułu opóźnienia lotu przysługuje pasażerom, gdy wynosi ono przynajmniej 3 godziny. Wymiar sprawiedliwości uznał, że 3 sekundy przesądziły o obowiązku wypłaty odszkodowania przez przewoźnika.