Nowy dyskont nabrał apetytu. Wkrótce w Polsce pojawią się dziesiątki sklepów tej marki

Pepco Group zapowiedział ekspansję sieci dyskontów pod marką Dealz. W Polsce i Hiszpanii powstanie 200 nowych dyskontów
Pepco Group zapowiedział ekspansję sieci dyskontów pod marką Dealz. W Polsce i Hiszpanii powstanie 200 nowych dyskontów Fot. 123rf.com
Na rynku dyskontów zęby na klientów ostrzy sobie nowy gracz. Po sukcesie sklepów Pepco, ich właściciel zapowiedział ogromną inwestycję w markę Dealz. Nowe sklepy w Polsce wyrosną jak grzyby po deszczu.


Sklepy Dealz w Polsce
Pepco Group posiada znaną dobrze w Polsce markę Pepco oraz irlandzką Poundland. Właśnie tę drugą, pod szyldem Dealz, chce rozwijać w Europie.

Jak dotąd ma 100 sklepów z szyldem Dealz, licząc łącznie - na rynkach brytyjskim, polskim, hiszpańskim. W Polsce jest ich ponad 30.

Firma, cytowana przez ISB News, zapowiedziała, że w ciągu 3 lat otworzy kolejnych 200 lokali, w Polsce i Hiszpanii. – Małe i średnie sklepy Dealz są dogodnie rozlokowane w centrach i parkach handlowych oraz na głównych ulicach. Oferują starannie dobrane towary szybkozbywalne, wyroby przemysłowe oraz odzież. Dealz to marka dobrze zakorzeniona w Irlandii, która ma też mniejsze, ale szybko rosnące portfolio sklepów w Polsce i Hiszpanii – czytamy w komunikacie.

Rynek dyskontów
Jej przedstawiciele są przekonani, że rynek dyskontów jest u nas jeszcze bardzo chłonny i mamy miejsce dla nowych graczy w handlu.

Tymczasem, jak wynika z najnowszego badania ABR Sesta dla MondayNews, w ciągu ostatnich dwóch lat większość cen w dyskontach poszła w górę. Po analizie tego samego koszyka w różnych okresach w czterech markach, okazało się, że najbardziej podrożały produkty z segmentu rodzinnego - w tym owoce i warzywa. Więcej płacą też seniorzy i single.

Dyskonty wciąż jadą na opinii najtańszych, choć sytuacja zdążyła się już mocno zdezaktualizować i najtańsze nie są. Zwiększyła się za to jakość sprzedawanych przez nie produktów, są też wygodne z racji rozwiniętej sieci sklepów.

Przypomnijmy, że Dealz nie jest jedynym relatywnie nowym graczem na polskim rynku dyskontów. Jak pisaliśmy w INNPoland.pl, w zeszłym roku do Polski weszła niemiecka marka Tedi.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
DZIEJE SIĘ 0 0Chcesz bojkotować Turcję za agresję na Kurdów? "To dla nich bolesne jak ukąszenia komara"
0 0Geniusz czystego zła. Twórcy "Billions" zrobią serial o niesławnym założycielu Ubera
0 0"Prywatne firmy nie powinny cenzurować polityków". Mark Zuckerberg popiera Twittera
0 0Twój szef cię nienawidzi? Nie musisz się zwalniać. Oto co powinieneś zrobić
0 0Ważny rejestr, o którym mało kto mówi. Jeśli się nie wpiszesz, wlepią ci gigantyczną karę
BIZNES 0 0Wymyślił, że będzie przynosił korpoludkom książki. "Znikają w 5 minut. Ludzie się na nie rzucają"
0 0Oto dziejowa sprawiedliwość. Ofiara naciągnęła na kasę internetowego oszusta
0 0Nie obserwujecie nas jeszcze na Instagramie? Będziecie zaskoczeni, co tam się wyprawia
0 0Tak zachowasz produktywność, gdy pracujesz zdalnie (a tak naprawdę wcale tego nie chcesz)