Informacje portalu wiadomoscihandlowe.pl potwierdza Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Żabka Polska. - Tak, zautomatyzowany odbiór paczek testujemy już w naszej centrali, nie zajmuje on dużo miejsca i może odbywać się bez udziału franczyzobiorcy - mówi.
Z informacji portalu wynika, że projekt Żabki właśnie wychodzi z fazy testowej i już wkrótce zostanie wprowadzony do większej liczby sklepów, samo urządzenie zaś zostało dostosowane do rozmiarów sklepów convenience i zaprojektowane tak, aby stało się integralnym elementem sklepowej półki.
- Dzięki nowemu rozwiązaniu Żabka skróci czas obsługi klientów i poprawi doświadczenia zakupowe w sklepach sieci, nie tylko tych odbierających przesyłki, ale przede wszystkim klientów, którzy chcą szybko zrobić zakupy - podano.
Dwa miliony klientów
Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 6100 placówek prowadzonych przez ponad 4300 franczyzobiorców pod marką Żabka. Sklepy sieci są odwiedzane codziennie przez blisko 2 miliony klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki.
INNPoland.pl podawał niedawno, że Polacy w sklepach mocniej zaciskają pasa i jedynie co czwarty nie oszczędza na zakupach, a 81 proc. z nas chodzi do galerii handlowych tylko w określonym celu.
Ale jedyną kategorią produktów, na którą w tym momencie nie żałujemy pieniędzy, jest żywność – wszystko to jest złym zwiastunem dla sklepów z odzieżą, obuwiem czy elektroniką.