Wśród fanek marki Becca są m.in. Naomi Campbell, Cameron Diaz, Kylie Minogue czy Reese Witherspoon.
Wśród fanek marki Becca są m.in. Naomi Campbell, Cameron Diaz, Kylie Minogue czy Reese Witherspoon. Źródło: Facebook

Koronawirus zbiera ponure żniwo wśród biznesów. Coraz więcej firm ogłasza upadłość. Ostatnio, do grona pokonanych przez COVID-19, dołączyła kultowa marka kosmetyczna BECCA.

REKLAMA

Co z kosmetykami Becca?

W Polsce można ją kupić m.in. w Sephorze. Ale jak donosi gazeta.pl, nie potrwa to już długo. Popularna marka kosmetyków Becca zdecydowała się w tym roku zakończyć działalność.
– Globalna pandemia wpłynęła na wszystkich, na całym świecie, na wielu poziomach. Miała również ogromny wpływ na wiele biznesów. W BECCA nagromadzenie wyzwań, wraz z globalnym wpływem pandemii COVID-19, niestety było czymś więcej niż nasza firma mogła wytrzymać i musieliśmy podjąć bolesną decyzję o zamknięciu marki BECCA pod koniec września 2021 roku – napisała firma w oświadczeniu na Instagramie.
Wśród fanek marki Becca są m.in. Naomi Campbell, Cameron Diaz, Kylie Minogue czy Reese Witherspoon.
logo
Źródło: Facebook

Wycofywanie się marek

Znikanie i wycofywanie się marek z rynku dobrze widać po coraz liczniejszych, pustych przestrzeniach w galeriach handlowych.
– Szacuje się, że ok 1/3 najemców zrezygnowała, bądź jest na dobrej drodze do rezygnacji z wynajmowania powierzchni w galeriach. Ponad 40 sklepów zamknął Empik, niecałe 30 proc. powierzchni handlowej zwolnił LPP, właściciel takich marek jak Reserved, House, Sinsay, Cropp czy Mohito – wylicza dla InnPoland dr Jolanta Tkaczyk z Akademii Leona Koźmińskiego.
Czytaj także:
Na stałe wynoszą się z polskiego rynku m.in. Promod, Tally Weijl, Camaieu.