Fot. naTemat
Reklama.

BLIK

W ostatnim kwartale 2020 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali 140 mln transakcji, a w całym ubiegłym roku ponad 420 mln.
BLIK jest dostępny praktycznie dla wszystkich klientów bankowości mobilnej, można z niego korzystać nie tylko w całym polskim e-commerce, ale także coraz większej liczbie platform globalnych.
Operator BLIKA - Polski Standard Płatności zapewnia, że nie zwalnia tempa. Już wkrótce będzie umożliwiał zbliżeniowe płatności telefonem - nawet bez połączenia z Internetem. Rozwiązanie jest obecnie testowane w jednym z banków.
Czytaj także:
Od początku sierpnia ruszyła BLIKOMANIA, coroczna, trwająca kilka miesięcy loteria BLIKA. Jej mechanizm konkursowy jest niezwykle prosty – każda wykonana transakcja BLIKIEM zwiększa szansę użytkownika na wygranie atrakcyjnych nagród pieniężnych.
Żeby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować się na www.blikomania.pl, wypełniając formularz. Od tego momentu wystarczy używać BLIKA w dowolny, wybrany przez siebie sposób. Poza rejestracją nie trzeba podejmować żadnych dodatkowych kroków – informację o wygranej organizator przekazuje drogą mailową.
Codziennie do wygrania jest 135 nagród po 100 PLN, raz w miesiącu 100 000 PLN. Wszystko potrwa do 28 listopada.
Z okazji rozpoczęcia kampanii, BLIK zwrócił się do naszej redakcji z propozycją przetestowania jego rozwiązań. Natalia Gorzelnik postanowiła sprawdzić, czy BLIK jest na pewno tak wygodnym i szybkim rozwiązaniem płatniczym w świecie mobilnych płatności.
OGLĄDAJ

Artykuł powstał we współpracy z BLIKIEM