Czym jest BLIK, nikomu tłumaczyć nie trzeba. Z rozwiązania korzysta ponad 7,5 miliona Polaków, udział BLIKA we wszystkich płatnościach e-commerce na polskim rynku przekracza 60 proc. Operator systemu chwali się tym, że w obszarze płatności e-commerce jest europejskim liderem. Postanowiliśmy sprawdzić, na czym polega jego fenomen. Podczas Wielkiego Testu porównamy różne rodzaje internetowych płatności.
W ostatnim kwartale 2020 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali 140 mln transakcji, a w całym ubiegłym roku ponad 420 mln.
BLIK jest dostępny praktycznie dla wszystkich klientów bankowości mobilnej, można z niego korzystać nie tylko w całym polskim e-commerce, ale także coraz większej liczbie platform globalnych.
Operator BLIKA - Polski Standard Płatności zapewnia, że nie zwalnia tempa. Już wkrótce będzie umożliwiał zbliżeniowe płatności telefonem - nawet bez połączenia z Internetem. Rozwiązanie jest obecnie testowane w jednym z banków.
Od początku sierpnia ruszyła BLIKOMANIA, coroczna, trwająca kilka miesięcy loteria BLIKA. Jej mechanizm konkursowy jest niezwykle prosty – każda wykonana transakcja BLIKIEM zwiększa szansę użytkownika na wygranie atrakcyjnych nagród pieniężnych.
Żeby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować się na www.blikomania.pl, wypełniając formularz. Od tego momentu wystarczy używać BLIKA w dowolny, wybrany przez siebie sposób. Poza rejestracją nie trzeba podejmować żadnych dodatkowych kroków – informację o wygranej organizator przekazuje drogą mailową.
Codziennie do wygrania jest 135 nagród po 100 PLN, raz w miesiącu 100 000 PLN. Wszystko potrwa do 28 listopada.
Z okazji rozpoczęcia kampanii, BLIK zwrócił się do naszej redakcji z propozycją przetestowania jego rozwiązań. Natalia Gorzelnik postanowiła sprawdzić, czy BLIK jest na pewno tak wygodnym i szybkim rozwiązaniem płatniczym w świecie mobilnych płatności.