witryna popularnego sklepu w czerwono-żółtych kolorach marki którego klientką jest młoda kobieta wchodząca do sklepu lego
Grupa LEGO przedstawiła świetne wyniki finansowe za pierwszą połowę 2021 roku (fot. massimoparisi/123RF.COM)
Reklama.

Wysokie wyniki Grupy LEGO

Wszystkie serie LEGO zanotowały dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Było to możliwe m.in. dzięki bogatemu portfolio, które przypadło do gustu fanom w każdej grupie wiekowej i o różnych zainteresowaniach. Do najchętniej wybieranych należały: LEGO City, LEGO Star Wars, LEGO Harry Potter, LEGO Creator Expert oraz LEGO Technic.
– Zobaczyliśmy korzyści płynące z wieloletnich inwestycji w obszar e-commerce, innowacje produktowe oraz wsparcie globalnego łańcucha dostaw. Obecne, wysokie wyniki finansowe pozwolą nam na wsparcie strategicznych inwestycji w zrównoważony rozwój oraz cyfryzację – przyznaje Niels B. Christiansen, dyrektor zarządzający LEGO Group.
Zysk operacyjny LEGO zwiększył się ponad dwukrotnie pomimo szeroko zakrojonych inwestycji, takich jak nowa forma sklepów stacjonarnych, nowe funkcje e-commerce, transformacja cyfrowa obejmująca całą firmę, a także działania na rzecz zwiększenia przyjazności dla środowiska w obszarach produktowym i operacyjnym. Wzrost obecnego zysku operacyjnego równoważony był także przez przyspieszający koszt transportu i surowców.
– Cyfryzacja oraz dbałość o środowisko będą miały tu decydujące znaczenie - jesteśmy szczególnie dumni z poziomu, jaki dotąd uzyskaliśmy na tych polach. Będziemy również rozwijać inicjatywy związane z doświadczeniami z zabawy oraz przekazem marki, tak, aby zabawa klockami LEGO wyróżniała się różnorodnością i była przyjazna dla wszystkich – dodaje dyrektor zarządzający LEGO.

Więcej ciekawych informacji znajdziesz na stronie głównej INNPoland.pl