Reklama.
Odbiorcy social mediów niedługo skorzystają z Instagram Reels. Dzięki zmianom w aplikacji w Polsce pojawią się nowy format wideo oraz kilka dodatkowych narzędzi, które mogą okazać się naprawdę przydatne.
Więcej ciekawych informacji znajdziesz na stronie głównej INNPoland.pl
Reels były dostępne od jakiegoś czasu na innych rynkach, więc od razu znajdziemy tam pełno treści dostosowanych do naszych preferencji, tworzonych przez obserwowane konta zagraniczne i podrzucane przez algorytm. Z perspektywy użytkownika jest to doskonałe rozwiązanie, platforma od początku oferuje interesujące nas treści.
Moim zdaniem Rolki doskonale przyjmą się wśród grupy 25+, którzy w ogóle nie zdążyli przejść na TikToka lub którym nie starczyło cierpliwości, by spędzić na nim wystarczająco dużo czasu, by nauczyć algorytm co im się podoba, a co nie. Myślę, że przeglądanie Reels stanie się tak samo ważne jak oglądanie stories. Dzięki mechanizmowi swipe up – swipe down, który wciąga, a wręcz uzależnia, użytkownik bardzo szybko może zapoznać się z najnowszymi treściami.
Wśród marketerów jest zainteresowanie promocją marek poprzez Reels już teraz. Od jakiegoś czasu dostajemy zapytania o możliwości wykorzystania tej funkcji, a pierwsze oferty zawierające świadczenia promujące markę przez funkcję Rolki już trafiły do naszych klientów. Dodatkowo Instagram udostępnił możliwość współautorstwa postów, także Rolek, dzięki czemu twórcy oraz marki będą mogli crossować treści na swoich kontach. Wystarczy, że influencer oznaczy markę jako współautora, a treści pojawi się także na koncie klienta.
Ta funkcja z pewnością będzie miała swoją rolę we współpracach marek z influencerami. Na ten moment wydaje mi się, że Reels staną się standardowym świadczeniem w działaniach na Instagramie, szczególnie, że można je udostępnić także w formie postu profilu.