Biedronka uruchomi własny sklep internetowy
Biedronka uruchomi własny sklep internetowy Fot. Zofia i Marek Bazak / East News

Biedronka testuje swoją stronę internetową, w której można znaleźć artykuły z gazetki popularnej sieci handlowej. Próżno szukać tam jednak produktów spożywczych. Wiemy, co będzie można na niej znaleźć w zamian.

REKLAMA

Obserwuj INNPoland w Wiadomościach Google

  • Biedronka uruchomi własny sklep internetowy
  • Będzie można kupić artykuły dla domu
  • Usługa Biedronka Home jest w trakcie testów
  • Biedronka Home – tak będzie nazywała się strona internetowa sieci handlowej. Na razie serwis jest na etapie testów. Do testowej wersji portalu dotarli dziennikarze Spider's Web. W swoim tekście opisali, co będzie można znaleźć w Biedronce Home.

    Biedronka Home – co będzie można znaleźć w sklepie internetowym?

    Na pewno nie cukier. Nie znajdziemy tam zresztą żadnych produktów spożywczych. Sklep zawiera natomiast artykuły "dla domu". Zostały one podzielone na dziewięć kategorii:

  • Kuchnia
  • Dom i ogród
  • Elektronika
  • Warsztat i auto
  • Sport i hobby
  • Zdrowie i uroda
  • Dziecko
  • Kultura i rozrywka
  • Moda
  • Jak czytamy w Spider's Web, w sklepie można kupić zarówno produkty marek własnych, takie jak akcesoria kuchenne Smukee, sprzęt AGD Hoffen, tekstylia damskie Tom&Rose, zabawki Elefun narzędzia Niteo oraz akcesoria sportowe Seven For 7 – jak też produkty firm trzecich, takich jak Ambition, MG Home, MPM, Fiskars oraz Puccini. 

    Oficjalna premiera sklepu internetowego Biedronki nie jest jeszcze znana.

    Limit na cukier w Biedronce

    Jak pisaliśmy w INNPoland, pod koniec lipca sieć Biedronka wprowadziła limity na zakup cukru — do 10 kg na jednego klienta.

    Okazuje się, że lato to okres wzmożonych zakupów cukru — szczególnie przez przedsiębiorców. Jak wynika ze stanowiska Biedronki, wiele firm decydowało się na kupowanie cukru właśnie tam. Mowa prawdopodobnie o przedstawicielach gastronomii, którzy zauważyli, że Biedronka bywa tańsza niż hurtownie spożywcze.

    - Jesteśmy świadomi, że w związku z oferowaną przez nas niską ceną niektórzy klienci nabywają w naszych sklepach niedetaliczne ilości tych artykułów. Na podstawie analizy pozycji na paragonach można stwierdzić, że nabywcami cukru mogą być przedsiębiorcy, a nie gospodarstwa domowe — wyjaśniał przedstawiciel sieci.

    Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl