Biedronka szaleje z darmowym piwem. Taki zestaw dostaniesz tylko w sobotę
Biedronka postanowiła zaskoczyć swoim klientów i przywrócić lubianą przez nich promocję. Już jutro będą mogli kupić zestaw piwa w dużej promocji.
Reklama.
Biedronka postanowiła zaskoczyć swoim klientów i przywrócić lubianą przez nich promocję. Już jutro będą mogli kupić zestaw piwa w dużej promocji.
Biedronka na swojej stronie internetowej poinformowała o nowej promocji w sklepach. Sieć powraca do oferty, która w przeszłości okazała się bardzo popularna wśród klientów. W marketach już jutro, 5 listopada, będzie można dostać alkohol w okazyjnym zestawie. Biedronka oferuje pełnoletnim konsumentom zakup 12 piw + 12 gratis.
Nowością popularnej sieci jest to, że produkty z oferty w butelkach bezzwrotnych marek będzie można dowolnie mieszać. Do zestawu 12 piw +12 gratis będzie można więc wybierać spośród następujących: Carlsberg, Heineken, Captain Jack, Pilsner Urquell oraz Desperados, w tym z wariantu bezalkoholowego piwa Heineken.
Aby móc kupić piwo w okazyjnej cenie, klient musi być pełnoletni. Wymagane jest też okazanie Karty Moja Biedronka albo jej wersji cyfrowej w aplikacji Biedronki. Powinien też kupić jednocześnie w sklepie inne produkty, za kwotę wynoszącą minimum 29 zł.
Wówczas przy dodaniu do nich 24 butelek objętych promocją 12 piw + 12 gratis, przy kasie zostanie automatycznie naliczony rabat o wartości 12 najtańszych piw ze skomponowanego przez konsumenta zestawu.
Należy pamiętać o tym, że do wymaganej kwoty 29 złotych nie wliczają się piwa promocyjne oraz inne napoje alkoholowe, a także wyroby tytoniowe, preparaty żywienia początkowego i płatności za usługi. Dotyczy to również doładowań i kart podarunkowych. Pełna lista produktów, które są objęte promocją 12 piw + 12 gratis, jest dostępna na stronie Biedronka.pl/regulaminy.
W innym artykule w INNPoland pisaliśmy o nowej aplikacji Biedronki, która pojawiła się 29 maja. Jest o wiele estetyczniejsza od poprzedniej i ma kilka ciekawych funkcji. Aplikację można pobrać za darmo za pomocą AppStore oraz Google Play.
Aby można było ją uruchomić, na smartfonie trzeba mieć zainstalowany system iOS w wersji 13.3 lub wyższej. Ewentualnie może to być również Android w wersji co najmniej 6.0. Aplikacja miała swoją premierę w niedzielę pod koniec maja, a niemal od razu stała się drugą najpopularniejszą aplikacją w AppStore.Wyprzedza ją jedynie Vinted. Ciekawą funkcją w nowej aplikacji Biedronki jest "shakeomat". Wystarczy, że użytkownik potrząśnie telefonem i wylosuje promocję, która będzie aktywna przez cały dzień. Inną promocyjną opcją jest "Tylko dla Ciebie”. Od poniedziałku do piątku użytkownik aplikacji otrzyma dodatkową, spersonalizowaną ofertę. Będzie ważna od następnego dnia.