Rossmann wycofuje z oferty partię produktu
Rossmann wycofuje z oferty partię produktu Fot. PIOTR KAMIONKA/REPORTER

Rossmann opublikował dzisiaj ostrzeżenie przed jednym ze swoich produktów. Prosi w nim klientów o ostrożność oraz zwrócenie go do sklepu.

REKLAMA
  • Rossmann opublikował ostrzeżenie dotyczące jednego z produktów
  • W herbatce Humana Poland może znajdować się ciało obce
  • Szkodliwa dla zdrowia partia została wycofana ze sklepów sieci
  • Rossmann ostrzega przed artykułem spożywczym

    28 grudnia 2022 r. Rossmann na swojej stronie internetowej opublikował ostrzeżenie. Informuje klientów, że wycofał partię pewnego produktu: herbatki owocowej Humana Poland.

    Okazało się, że w herbatce owocowej wykryto ciała obce w postaci włókien. Ponieważ może ona szkodzić zdrowiu, apeluje do klientów o niespożywanie artykułu oraz zwrócenie go do najbliższego sklepu sieci. W zamian za wadliwy produkt klienci Rossmanna otrzymają zwrot pieniędzy za zakup.

    Masz propozycję tematu? Chcesz opowiedzieć ciekawą historię? Odezwij się do nas na kontakt@innpoland.pl

    Informacje o herbatce wycofanej przez Rossmann

    Produkt "herbatka owocowa z ekstraktem z owoców Humana" został wyprodukowany w dniu 29 listopada 2021 r. i należy do partii o numerze 73033 C56. Data minimalnej trwałości to 29 listopada 2023 r. Informacje pozwalające zidentyfikować produkt z danej partii zostały nadrukowane na spodzie opakowania.

    Dystrybutorem artykułu spożywczego jest polska firma Humana Poland, która według komunikatu sklepu "traktuje ten incydent bardzo poważnie" i podjął decyzję o zastosowaniu "środka zapobiegawczego", jakim ma być wycofanie z oferty produktów pochodzącej z partii mogącej zaszkodzić zdrowiu.

    Jakość i bezpieczeństwo naszych produktów jest naszym priorytetem numer jeden. Traktujemy ten incydent bardzo poważnie i jako środek zapobiegawczy wycofujemy produkty ze wskazanej partii, zakupione w drogeriach Rossmann.

    Humana Poland sp. z o.o.

    dystrybutor

    Konkurent Rossmanna w Polsce

    W kwietniu tego roku na polski rynek weszła niemiecka sieć DM Drogerie Markt, konkurent Rossmanna. Pisaliśmy o tym w innym artykule w INNPoland. Polski oddział firmy znajduje się we Wrocławiu i tam też, w Parku Handlowym Galaktyka, otwarto pierwszy w naszym kraju sklep DM. Wypowiedź dyrektora zarządzającego sieci DM w Polsce Markusa Trojansky'ego zamieścił serwis i jednocześnie sklep internetowy dm.pl

    Dotychczas miliony klientów pokochały już produkty DM, a my chcemy, aby jakością naszej oferty zachwycało się jeszcze więcej osób. Dlatego, by być jak najbliżej nich każdego roku, otwieramy w Europie szereg nowych oddziałów. Już dziś jesteśmy obecni w trzynastu krajach, co czyni nas jedną z wiodących drogerii na kontynencie. Chcemy reagować na indywidualne potrzeby klientów, charakterystyczne dla danego kraju. Dlatego oprócz marek własnych, oferujemy im zarówno najlepsze międzynarodowe produkty, jak i te pochodzące od regionalnych producentów. Mamy świadomość konkurencji na polskim rynku, ale widzimy też ogromny potencjał dla siebie. Wierzymy, że polscy konsumenci pokochają nasze marki z wzajemnością.

    Markus Trojansky

    dyrektor zarządzający sieci DM w Polsce

    Czytaj także: