"Od poniedziałku (9 stycznia 2023 r.) w sklepach sieci Biedronka można skorzystać z zupełnie nowych promocji. Wśród nich wyjątkowo kusząca oferta, w ramach której klienci mogą liczyć na gratisowy cukier" – podaje rmf.fm.
Drożyzna drenuje nasze portfele każdego dnia. Stąd też sieci handlowe, szczególnie popularne dyskonty, prześcigają się na promocje, by przyciągnąć klientów. Tym razem specjalna akcja w ramach "Biedronkowych oszczędności".
W drugi tydzień nowego roku Biedronka wchodzi z przytupem, bo oferuje... darmowe produkty. Tylko w poniedziałek 9 stycznia 2023 roku klienci tej sieci będą mogli skorzystać z oferty, w ramach której mogą liczyć na cukier gratis.
Jest jednak pewien wymóg, bo choć cukier naprawdę jest za darmo, to trzeba zrobić zakupy za minimum 99 złotych. Do takiego rachunku można dostać 1 kilogram cukru gratis. W grę wchodzą marki: Sweet Family, Diamant, Królewski, Polski Cukier.
Obowiązują też limity dzienne – dwa opakowania (2 x po 1 kg) na jedną kartę Biedronki. Za promocyjne produkty klient otrzymuje voucher do wydania na kolejne zakupy. Oferta kierowana jest do posiadaczy karty lub aplikacji Moja Biedronka.
W kolejnych dniach w ramach tej samej akcji pojawią się inne produkty. We wtorek 10 stycznia taką samą ofertą objęty będzie olej rzepakowy Wyborny 1 l, w środę 11 stycznia w gratisie będzie można dostać ręcznik kuchenny Queen Strong w podwójnym opakowaniu.
Przypomnijmy, jak informowaliśmy w INNPoland w lipcu 2022 roku, to właśnie od sieci Biedronka zaczęło się w Polsce masowe wykupowanie cukru. Po tym, jak klienci rzucili się na ten produkt, a były jednocześnie problemy z dostawami nowego, sieć wprowadziła limity.
A sprawa wynikała z tego, że hurtowo w Biedronkach zaczęli kupować przedsiębiorcy. – W związku z oferowaną przez nas niską ceną niektórzy klienci nabywają w naszych sklepach niedetaliczne ilości tych artykułów. Na podstawie analizy pozycji na paragonach można stwierdzić, że nabywcami cukru mogą być przedsiębiorcy, a nie gospodarstwa domowe – tłumaczyła wtedy sieć zaistniałe zjawisko znikającego cukru.
W efekcie tego Biedronka na pewien czas wprowadziła w swoich sklepach limit – na jeden paragon każdy klient mógł zakupić maksymalnie do 10 kg cukru.
Wraz za tym cukier zaczął znikać z półek kolejnych sklepów, podbijając sztucznie jego cenę. To nie pierwszy raz, gdy konsumenci wywołują samospełniającą się przepowiednię. Podobnie było z papierem toaletowym tuż po wybuchu pandemii COVID-19.
Czytaj także: https://innpoland.pl/189274,cebula-cena-za-kilogram-eksport-do-unii