Biedronka już kolejny raz chwali się swoim sklepem, w którym działają lady mięsne. Takie rozwiązanie wprowadzono już w 1000 marketów, czyli w co trzeciej placówce. Sieć zapowiada, że w przyszłym roku ma zamiar nadal rozwijać swój projekt.
Reklama.
Reklama.
Biedronka ma już 3500 sklepów w Polsce, czym ostatnio się chwaliła. Teraz świętuje wprowadzenie lady mięsnej w swoim kolejnym sklepie przy ul. Koneckiej 9B w Łopusznie.
Lady mięsne w sklepach Biedronka
Choć mięsne lady były standardem w dużych sklepach spożywczych, dyskonty "Biedronka" nie zawsze były miejscem, gdzie można było liczyć na szeroką gamę świeżego mięsa w jednym miejscu. Sieć postanowiła zmienić tę rzeczywistość i od dłuższego czasu wprowadza lady mięsne do swoich placówek.
Sklepy tej sieci teraz mogą pochwalić się szerokim wyborem świeżego mięsa, dostarczanego bezpośrednio do sklepów. Według przedstawicieli Biedronki, wprowadzenie nowoczesnych meat counterów to odpowiedź na oczekiwania klientów.
Biedronka, będąca jednym z liderów na polskim rynku spożywczym, rozwija swoją ofertę, dbając o różnorodność i dostępność produktów. Ostatnio coraz częściej chwali się mięsnymi ladami, oferując klientom spory wybór świeżych produktów mięsnych, wędlin, serów i ryb. Najwięcej takich unowocześnionych "Biedronek" znajdziemy w Warszawie, gdzie są dostępne w aż 26 sklepach. Kolejne zainstalowano w Lublinie (18) oraz Łodzi, gdzie jest ich 16.
Lady mięsne w portugalskiej sieci oferują różnorodność produktów dostępnych dla klientów. W sklepach Biedronki klienci mają możliwość zakupu aż 160 rodzajów mięsa, wędlin, serów oraz ryb.
Kurczak hitem mięsnych lad Biedronki
Bez wątpienia, królem zakupów przy ladach mięsnych jest kurczak, który króluje na talerzach polskich rodzin. Biedronka podaje, że najczęściej lądują w koszykach porcje rosołowe, ćwiartki tylne, filety z piersi i podudzia, ale również popularne są tuszki, piersi z kością oraz wątróbki.
– Oferta świeżych produktów podąża za wyborami klientów. Stale dopasowujemy ją do ich potrzeb. Zależy nam, aby każdy klient odwiedzający ladę tradycyjną nie tylko miał bardzo szeroki wybór świetnej jakości mięs i nabiału, ale by mógł regularnie próbować nowych smaków i dzięki Biedronce zaspokajać swój gust – twierdzi Tomasz Czepik, menedżer ds. projektów operacyjnych Biedronka.
Wśród miejscowości, które teraz mogą cieszyć się korzyściami z nowoczesnych lad mięsnych, znajdują się: Szczecinek, Żory, Będzin, Bytów, Czeladź, Czerwionka-Leszczyny, Maszewo, Orzesze, Ryki, Stanowice, Zakrzewo, i Piątek.
"Informacja o najniższej cenie obowiązującej w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki powinna być precyzyjna i nie pozostawiać wątpliwości" – przekazał UOKiK portalowi wiadomoscihandlowe.pl.
Zdaniem urzędników określenie "cena referencyjna", którego używa Biedronka w swoich etykietach, jest "nieprecyzyjne i niewystarczające".
Poza tym UOKiK podkreślił, że już sprawdza, czy przedsiębiorcy odpowiednio wdrażają zasady dyrektywy Omnibus. "Widzimy, że nie wszyscy prawidłowo stosują się do obowiązującego prawa" – dodaje instytucja. W przyszłym tygodniu ma powiadomić o działaniach, jakie zamierza podjąć w tej sprawie.